Λαχανόσουπα


4η Ημέρα Δίαιτας με Λαχανόσουπα. 
 Χώρος: Μετρό (πρώτο βαγόνι) 
Ώρα: 23: 26
Το μυαλό μου έχει θολώσει. Το μάτι μου γυαλίζει. Δεν υπάρχουν άνθρωποι. Όχι! Ούτε καθίσματα! Όχι! Μόνο λουκάνικα που κινούνται και κάθονται πάνω σε αναπαυτικά ψωμάκια. Δεν μου μένει κάτι άλλο να κάνω. Λαχανόσουπα. Λαχανόσουπα… ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ άλλη λαχανόσουπα. Θα επιτεθώ! Ώσπου ξαφνικά ακούω μια γλυκιά φωνή να μου χαϊδεύει τα τύμπανα και να λέει: «Λάχανο , καρότο, μαρούλι, ντομάτα , κρεμμυδάκι βραστό-»,  Ωμό!!Φωνάζω διακόπτοντας! Δεν υπάρχει πρόσωπο! Ωμό κρεμμυδάκι. Και βλέπω μπροστά μου τον ομορφάντρα της cosmote να μου προσφέρει μια λουκανικούμπα, να με κοιτάζει στα μάτια και να μου λέει όλο νάζι: Ομορφαίνει! Δεν παχαίνει! Ε, τότε! Μια από όλα! Μια από όοοολα!!!Και να μου βάλει και μπόλικη σως για να γλιστράει! Αρπάζω την λουκανικούμπα απ’ όλα extra σως. Εκεί που πάω να βάλω την πρώτη μπουκιά στο στόμα μου ( δυο μπουκιές ήταν όλο κι όλο, αμάσητο θα κατέβαινε) ακούω: «Επόμενη στάση Χαλάνδρι- Next station Halandri».  Πω, πω, όνειρο ζω μη με ξυπνάτε! Αποχαιρέτισα τον ομορφάντρα και κατέβηκα απ’ το βαγόνι. Μα, καλά, ούτε μια φαντασίωση φαγητού δεν μπορώ να έχω στην δίαιτα! Άραγε πόσοι ακόμα να είχαν την ίδια φαντασίωση με μένα βλέποντας αυτή την διαφημιστική αφίσα; Αν είναι χοντρή σε δίαιτα , της εύχομαι καλή απόλαυση. Αν πάλι, είναι αδύνατη που τρώει τρώει αλλά δεν παχαίνει. Της εύχομαι : ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ να της κάτσει!  
 Κείμενο: Mela Mela Gargamella
Φωτογραφία: http://www.barewalls.com/pv-422165_Hot-Soup.html

1 σχόλια:

Ανώνυμος

poli gelioooooooooooooo

Δημοσίευση σχολίου