Το ζευγάρωμα



Μισώ τα κλαμπ!Μου τη δίνουν!Μου τη δίνει η μουσική,μου τη δίνει η διακόσμηση,μου τη δίνει ο 19χρονος κόσμος και οι 19χρονοι ολοστρόγγυλοι κώλοι των ξέκωλων κοριτσιών που αγγουροχορεύουν και καλούν ερωτικά τα αρσενικά για να ζευγαρώσουν!
Σε τι έφταιξα;Τι έκανα για να μου αξίζει μία τέτοια τύχη ένα τόσο όμορφο Σαββατόβραδο;
Δυστυχώς δε μπορώ να πω όχι στα γενέθλια της κολλητής μου και δυστυχώς δεν έφτανε το αλκοόλ ώστε να πιώ και να ξεχάσω.
Ευτυχώς όμως υπήρχε ένας μικρός μαύρος καναπές και στρογγυλοκάθησα.Δυστυχώς για τους άλλους δε χωρούσαν.Ευτυχώς για μένα ο μοναδικός άντρας χορευτής του κλαμπ βρισκόταν απέναντί μου!!Κι εκεί που νόμιζα πως θα περνούσα έτσι όλο το βράδυ,από τη μία χαζεύοντας το ημίγυμνο καλλίγραμο ιδρωμένο κορμί του θεού χορευτή και από την άλλη βλέποντας στο discovery channel την εποχή του ζευγαρώματος ξαφνικά διακρίνω μία λάμψη από μακριά να πλησιάζει το τραπέζι μας.Όχι δεν ήταν η λάμψη της φλόγας των κεριών.Ήταν η λάμψη της τούρτας cookies απο το ζαχαροπλαστείο Χαρά.Μια χαρά φώναξα αρπάζοντας την τούρτα που ίσα που πρόλαβε η φίλη μου να σβήσει τα κεράκια.Μαζί με την τούρτα παίρνω κι ένα κουταλάκι και σαν έγκυος στο μήνα της άρχισα να την καταβροχθίζω.Σηκώνοντας το κεφάλι μου με το σοκολατωμένο στόμα μου βλέπω τον χορευτή να χτυπιέται στους ρυθμούς των μπιτ.Ξάπλωσα αναπαυτικά στον καναπέ κι άφησα τα μάτια μου ν'απολαμβάνουν τον χορευτή και τη γλώσσα μου την τούρτα.Έτσι λοιπόν έφαγα μία τούρτα μόνη μου.Ναι μία ολόκληρη τόυρτα!
Μετά το δικό μου "ζευγάρωμα" με τον χορευτή και την τούρτα αποκοιμήθηκα στον μικρό μαύρο καναπέ του χοροπηδάδικου.Ο ύπνος ήταν τόσο γλυκός που νόμιζα πως ο καναπές ήταν απαλά λευκά συννεφάκια και τα ντάπα ντούπα πάνω από το κεφάλι μου η άρπα του παραδείσου."Άρπα μία!" ακούω και νιώθω ένα χέρι να με χτυπάει στον ώμο.Ήταν οι φίλοι μου που με ξυπνούσαν για να φύγουμε.
Στο δρόμο της επιστροφής σκεφτόμουν ότι δεν ήταν και τόσο άσχημα και πως τελικά αυτά που χρειάζονται για να περάσεις καλά σ'ενα κλαμπ είναι ένας καναπές,ένας χορευτής και μία τούρτα!
 
Κείμενο: Mela Mela Gargamella
Εικόνα: http://allotino.pblogs.gr/tags/technologia-gr.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου