Η «μικρή Σωσώ» και άλλες περιπέτειες: … «Τα παιδία λέγει»





Όλια (5 ετών)
-Αχ Μαμά κοίτα βρέχει!! Πάλι η γιαγιά στον ουρανό, θα σφουγγαρίζει τα σύννεφα!!

Κώστάκης (2 ετών)…σε πάρτυ γενεθλίων
-"Να ζήσεις Γεωργία και χρόνια πολλά
Μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά
Παντού να σκορπίζεις της νιότης το φώς
Και όλοι να λένε να ένας … ποπός!!! »  

Μαίρη (3 ετών) … στην φίλη της
-Είναι τέλεια η μπλούζα σου! Έχει το αγαπημένο μου χρώμα !! Τσιχλί (ροζ – φούξια)

Χριστόφορος ( 5 ετών) ..στην δασκάλα του
-Σ’ έχω ερωτευτεί όμορφη μου πριγκίπισσα θα με παντρευτείς;

Πέννυ (3 ετών) … Ένας γδούπος ακούστηκε, όλη η οικογένεια έτρεξε! Ο πατέρας είχε γλιστρήσει και είχε πέσει ανάσκελα στο πάτωμα ενώ έκανε μπάνιο.
-Πω πω μια μελιτζάνααααα!!!

Θεόφιλος (9 ετών) …στο μάθημα θεατρικού παιχνιδιού
Δασκάλα: Γατούλες ( μικρά κορίτσια που υποδυόντουσαν τις γάτες) μην τρίβεστε στα πόδια του πρίγκιπα (Θεόφιλος), πηγαίνετε στην άλλη μεριά της σκηνής να ψάξετε για κανένα ποντικάκι!
Θεόφιλός: Κυρία μην μου παίρνετε τις γάτες μου! Εγώ θέλω να χω πολλές γάτες και τις θέλω όλες δικές μου!

Σωσω ( 2 ετών) … Κλαίγοντας
-Μαμααααααα !!! Μαμά τρέξε …έχω μια τρύπα στο πιπί μου!!!!!!!

Χρήστος ( 4 ετών) ….με την θεία του
-Χρήστο μου γιατί δεν κάθεσαι να παίξεις με τα παιχνίδια σου και έρχεσαι όλο πίσω μου που κάνω δουλειές;
-Γιατί θεία όταν σε βλέπω που σκύβεις μεγαλώνει το πουλάκι μου!!!

Φένια (3 ετών) …με την μαμά της
-Να φύγεις γρήγορα από εδώ (εννοούσε να πάει στο δωμάτιο της )
-Μα μαμά που να πάω; Είμαι τόσο μικρούλα δεν ξέρω να οδηγώ!

Στέλλα (4 ετών)… με την Σωσώ
-Στέλλα μου θες να τραγουδήσουμε;
-Ναι αμέ τι να πούμε;
-Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι !
-Ωραίο!! Να σου πω και εγώ ένα άλλο ωραίο που ξέρω , με τον Χατζηγιάννη;

Υ.Γ. Το παρόν κείμενο δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις ναι είναι … υπαρκτή!!

Κείμενο: Σ.Παπαδοπούλου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου