Η «μικρή Σωσώ» και άλλες περιπέτειες …Εύρεση εργασίας



Σωσώ: Ναι καλημέρα, σας τηλεφωνώ για την αγγελία! Ζητάτε  υπεύθυνη σε καφέ εστιατόριο δίπλα στην θάλασσα,  στα Χανιά.
Υποψήφιος Εργοδότης: Ναι ναι καινούργιο είναι το μαγαζί! Εγώ ήμουν χρόνια καπετάνιος και τώρα.. έχω φτιάξει μια μαγαζάρα! Μικρή σ΄ ακούω ! Ωραία! .. Το μαγαζί είναι δίπλα στην θάλασσα και άμα είσαι καλή θα περάσεις μια χαρά, θα χεις το σπίτι σου από πάνω απ το μαγαζί, το φαί σου!
Σωσώ: Ναι λέτε ότι προσφέρεται και διαμονή, μόνη μου θα μένω;
Υποψηφ.Εργ.: Ναι μόνη σου. Είναι ένα σπίτι 50 τμ με ένα δωμάτιο. Εσύ θα έχεις τον καναπέ σου, την τηλεόραση σου στο σαλόνι και εγώ θα περνάω για να ρίχνω έναν ..ύπνο, στο δωμάτιο μέσα!
Σωσώ: Εννοείται ότι  θα μένουμε οι δυο μας στο ίδιο σπίτι;
Υποψ.Εργοδ.: Ε καμιά φορά θα έρχεται και η μάνα μου για να μας φέρνει τίποτα να τρώμε!
Σωσώ:….

Σωσώ: Ναι γεια σας, για την αγγελία σας παίρνω τηλέφωνο. Ζητάτε σερβιτόρες  σε Beach bar στην Σκόπελο.
Υποψ.Εργοδ.:  Κοίτα να δεις κοπελιά, το μαγαζί είναι πολύ ωραίο αλλά πριν πούμε οτιδήποτε μπορείς να μου στείλεις μια φωτογραφία σου στο κινητό μου γιατί πέρσι μου χε κουβαληθεί μια χοντρή και με κορόιδευαν οι φίλοι μου!!!

 Σωσώ: Γεια σας! Διάβασα την αγγελία! Χρειάζεστε σερβιτόρες σε καφέ εστιατόριο στην Γλυφάδα!
Υποψ.Εργοδ.: Γυναίκες θέλω γυναίκες!
Σωσώ: (Σωσώ μου δώσε τόπο στην οργή , μπορεί να είναι απλά βλάχος ο άνθρωπος)
Υποψ.Εργοδ.: Μπορείς να συναντηθούμε τώρα;
Σωσώ: Εντάξει, θέλετε να περάσω από το μαγαζί;
Υποψ.Εργοδ.: Δεν είμαι στο μαγαζί έχουμε εγκαίνια αύριο και έχω έρθει στο κέντρο να πάρω ρούχα για το προσωπικό! Στις 4 στο Σύνταγμα;
Σωσώ: Εντάξει!
Στο Σύνταγμα
Σωσώ: Έχω φτάσει, που είστε;
Υποψ. Εργοδ.: Εδώ κάθομαι στο πεζούλι, σε βλέπω
Αδύνατον να ειπωθεί αυτό που αντίκρισαν τα ματάκια μου – τα περασμένα και με διπλή στρώση μάσκαρας για να κάνω και καλή εντύπωση- Σιχαμένος κακορίζικος κακομούτσουνος κακοβαλμένος γέρος ξεδοντιάρης σκαρφαλωμένος στο πεζούλι να χτυπάει τα ποδαράκια του εναλλάξ! Να κάνω περιστροφή και να φύγω μου φάνηκε αδύνατον διότι από την φύση μου είμαι ευγενική! …Πλησίασα
Υποψ.Εργοδ.: Γεια ( και άπλωσε το χέρι)
Σωσώ: Γεια σας ( και έδωσα το δικό μου – ώσπου να επιστρέψω σπίτι και να το πλύνω το ένιωθα λες και είχε πάθει αγκύλωση)
Υποψ.Εργοδ.: Κοίτα να δεις κοπελιά η δουλειά είναι απλή, το μαγαζί φίνο, θα μαζεύει τραγουδιστές και ηθοποιούς, το ωράριο.. τι θες πρωινό ή απογευματινό;
Σωσώ: Πρωινό
Υποψ.Εργοδ.: Ok 8:00 – 14:00 το λοιπόν και ο μισθός 60€ και το ΙΚΑ σου και τα ένσημα σου και τα δώρα σου!
Σωσώ: 60€; Γιατί τόσα πολλά; Κοιτάξτε αν η δουλειά είναι κονσομασιόν  δεν μ ενδιαφέρει (είπα – γιατί ήμουν ψυλλιασμένη απ’ την πρώτη στιγμή)
Υποψ.Εργοδ.: Το μαγαζί κοπελιά είναι καθαρό! Αύριο θα κάνει τα εγκαίνια η …. (ονόματα δεν λέμε – μην βρούμε και τον μπελά μας!) Το μόνο που θέλω από σένα είναι 2 υπεύθυνες δηλώσεις λευκές υπογεγραμένες, ένα αντίγραφο της ταυτότητας σου και 2 φωτογραφίες σου! Σήμερα μπορείς να μου τα φέρεις;
Σωσώ: Τι να τα κάνετε όλα αυτά;
Υποψ.Εργοδ.: Να σε περάσουμε στα κομπιούτερ ντε!
Σωσώ: Να σας τα φέρω αύριο στα εγκαίνια; Που ακριβώς είναι το μαγαζί; Πως λέγεται;
Υποψ.Εργοδ.: Δεν σου πα θα κάνει τα εγκαίνια αύριο η …. Και θα βάλει την ταμπέλα εκείνη ! Έκπληξη!
Σωσώ: Και η οδός;
Υποψ.Εργοδ.: Ε…..Τσουρνάτ
Σωσώ: Ορίστε;
Υποψ.Εργοδ.: Στουρνάτ….
Σωσώ: (Μάλλον με είχε περάσει για τελείως στουρνάρι αλλά τέλος πάντων)
Υποψ.Εργοδ.: Κοίτα κοπελιά αύριο τα εγκαίνια είναι στις 20:00 να είσαι στις 19:00 στο τέρμα των λεωφορείων και πάμε…   
Σωσώ: Καλώς, γεια σας
Υποψ.Εργοδ.: Γεια
Του γύρισα την πλάτη και έφυγα και καθώς ένιωθα το γλοιώδη βλέμμα του να με σκανάρει από πάνω μέχρι κάτω, απ’ την μια με έβριζα που λόγω της ευγένειας μέχρι χαζομάρας που με διακατέχει, παρέμεινα μέχρι τέλους στην συζήτηση και από την άλλη στο μυαλό μου είχε καρφωθεί μια φωτογραφία που είδα πρόσφατα στο ιντερνέτ! Απεικόνιζε  ένα μπαρ στην Βουλγαρία που είχε την εξής επιγραφή: «Προσεχώς Ελληνίδες»

Υ.Γ. Το παρόν κείμενο δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις ναι είναι … υπαρκτή!!

Κείμενο:  Σ. Παπαδοπούλου
Φωτογραφία: http://entosfylou.files.wordpress.com/2009/05/human_trafficking_by_me19leela1.jpg


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου