ΑΘΕΝΣ 2012


Βρίσκομαι στο τρόλεϊ. Βαριέμαι οικτρά αλλά πρέπει να κατέβω στο κέντρο να πληρώσω τον ληγμένο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ. Για λόγους που πιθανότατα και οι ίδιες αγνοούν δύο κυρίες ξεκινάνε να μαλώνουν.

-   Άντε να χαθείτε.

-   Εσείς να πάτε να χαθείτε που θα μου πείτε εμένα να χαθώ.

-   Να πάτε στη χώρα σας! Γ@#Τ%^&1!

-   Εσείς να %@^&^*(##$^&!

- Άκου γλώσσα! Πετάγεται ένας μάγκας από την γαλαρία!

- Αυτά είναι τα πρώτα που μαθαίνουν! ανταπαντάει άλλος ξύπνιος από αριστερή ανάποδη θέση. 

- Άνθρωποι είναι κι αυτοί και θέλουν να βγάλουν το ψωμί τους! κλισέ ατάκα από φοιτήτρια με κόκκινο φουλάρι στο λαιμό της.

- Βρε καλά θα σας κάνουνε οι 21 νέοι βουλευτές… κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

- Ο Χριστός είπε... ακούγεται από αλλού ένας υποστηρικτής ακόμα..  

Όλο το λεωφορείο παίρνει μέρος σε έναν καβγά χωρίς νόημα. Είμαι έτοιμη να πατήσω το PAUSE! Νομίζω ότι βλέπω εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση.

Στάση Σύνταγμα. Ημίχρονο. Αλλαγή παικτών.Δεύτερος γύρος.

-   Έλλειψη παιδείας! ΠΟ-ΛΙ-ΤΙ-ΣΜΟΥ!

Δύο ηλικιωμένοι κύριοι με κοστούμια και μπαστουνάκια λες και έχουν βγει από σήριαλ του Κουτσομύτη...Ρητορεύουν δυνατά συλλαβίζοντας τις "λέξεις- κλειδιά" της συζήτησης τους.

-   Μα πως βάλανε αυτές τις πέτρες στον ΠΑΡ-ΘΕ-ΝΩ-ΝΑ;

-    ΠΟ-ΛΙ-ΤΙ-ΣΜΟΣ!

-   Α-ΚΡΟ-ΠΟ-ΛΗ! 

-   ΑΡ-ΧΑΙ-ΟΙ ΕΛ-ΛΗ-ΝΕΣ!

-   ΠΛΑ-ΤΩ-ΝΑΣ!

Στα αυτιά μου για κάποιο λόγο φτάνουν μόνο οι λέξεις κλειδιά πια…

-   Α-ΚΡΟ-ΠΟ-ΛΗ.

-   ΑΥ-ΤΟ ΜΑΣ ΜΑ-ΡΑ-ΝΕ.

-   ΦΩΣ

-   Η-ΛΙ-ΟΣ

-   ΘΑ-ΛΑΣ-ΣΑ

-ΟΥ-ΖΑ-ΚΙ

-ΦΙ-ΛΟ-ΞΕ-ΝΙ-Α

-ΜΥ-ΡΩ-ΔΙ-ΕΣ

-   ΜΟΥ-ΣΙ-ΚΗ

-   Α-ΓΑ-ΠΗ

 ΕΛΕΝΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου