Η «μικρή Σωσώ» και άλλες περιπέτειες … Μ’ αγαπά δεν μ’ αγαπά


Όταν οι γυναίκες απαντούν σε κρίσιμα ερωτήματα…
Τζένη
Μ΄ αγαπά γιατί κάθε πρωί μου βάζει μια μπανάνα στην τσάντα μου ώστε να έχω να φάω κάτι στο γραφείο.
Δεν μ’  αγαπά γιατί δεν με βοηθάει στις δουλειές του σπιτιού.
Δέσποινα
Μ΄ αγαπά ο γιός μου.
Δεν μ΄ αγαπά δεν με νοιάζει.
Αφροδίτη
Μ’ αγαπά άραγε ο μαλάκας;
Δε μ’ αγαπά είμαι σίγουρη πλέον.
Ιωάννα
Μ΄ αγαπά γιατί με φιλάει μόλις ξυπνήσει το πρωί.
Δε μ αγαπά… είναι ψέμα.
Φίλια
Μ΄ αγαπά πολύ!!
Δε μ’ αγαπά …γιατί;;; L
Μαίρη
Μ΄ αγαπά ο γάτος μου!!
Δε μ’ αγαπά και στενοχωριέμαι πολύ!
Σοφία
Μ’ αγαπά …ποιος;;
Δε μ’ αγαπά …ποιος;;
Κατερινούλα
Μ’ αγαπά  η μαμά μου!!
Δε μ΄ αγαπά ο ξάδελφος μου γιατί όλο μου ρίχνει τα αυτοκινητάκια στο κεφάλι!
Υ.Γ. Το παρόν κείμενο δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις ναι είναι … υπαρκτή!!

Κείμενο:  Σ. Παπαδοπούλου
Φωτογραφία: http://tadeefi.wordpress.com/2011/04/05/%CE%BC-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%82-%CE%B4%CE%B5-%CE%BC%CE%84%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%82/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου