Να σου πω στις δράσεις θα μας πεις και να πλενόμαστε;



Να σου πω στις δράσεις θα μας πεις και να πλενόμαστε;
Μου είπε ένας φίλος μου, που του φάνηκαν αυτονόητα αυτά που γράφουμε στις δράσεις.
Μπορεί του απάντησα. Γιατί κάποιοι το έχουν ξεχάσει κι αυτό.
Οι δράσεις – αποδράσεις είναι ιδέες και υπενθυμίσεις για την βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας!
ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΡΑΣΗ: Η ΠΛΥΣΗ! Ας «πλυθούμε» εσωτερικά και εξωτερικά. Για την εξωτερική πλύση έχω να προτείνω βιολογικά σαπούνια και σεμινάρια για να φτιάχνετε τα δικά σας σαπούνια εύκολα στο σπίτι!!! Σεμινάρια γίνονται σε διάφορα μέρη στην Αθήνα. Εγώ , μετά από παρακίνηση της κολλητής μου, βρήκα εδώ οικονομικά: PACO (πάτησε εδώ) δείτε φωτογραφίες από το σεμινάριο και ενημερωθείτε για το πότε έχει ξανά! Ψάξτε το λίγο , μπορεί να γίνονται πράγματα κοντά στις περιοχές σας που δεν το έχετε φανταστεί!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου