Συνέντευξη 1




Επάγγελμα: Μάγειρας,Ηλικία :28

-Τι ονειρευόσουν για τον εαυτό σου όταν ήσουν παιδί; 
Δεν με ενδιέφερε ποτέ να κάνω οικογένεια και παιδιά. Το μόνο που πάντα ήθελα ήταν να καταφέρω να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα. Και επειδή από πολύ μικρός μου άρεσε να μαγειρεύω ήλπιζα να γίνω επαγγελματίας μάγειρας.
- Σε ικανοποιεί η εικόνα σου σήμερα;
Ναι, γιατί τελικά κατάφερα εν μέρει αυτό που ονειρευόμουν. Και λέω εν μέρει, διότι υπάρχουν και οι άσχημες πλευρές σε αυτό το επάγγελμα, όπως φαντάζομαι και σε όλα τα επαγγέλματα, τις οποίες δε φανταζόμουν καν ότι μπορεί να υπάρχουν όταν το ονειρευόμουν και προσπαθούσα να το πετύχω.
- Τα όνειρά σου για το μέλλον
(γελάκι) Μια φάρμα επάνω στο βουνό, με τις κατσικούλες μου, τα αρνάκια μου, τις αγελαδίτσες μου, τα σκυλάκια μου και στη γωνία της φάρμας ένα μικρό εστιατόριο. 


Γεωργία Χαϊκάλη 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου