Φθινοπωρινός Επισκέπτης




Καλώς ήρθες. Σε περίμενα... Ξέρω ότι όσο περνά ο καιρός, όσο έρχεται ο χειμώνας, θα έρχεσαι όλο και λιγότερες φορές, εγώ όμως σε περίμενα. Έχω συνηθίσει την παρέα σου. Με καλόμαθες όλο το καλοκαίρι. Όλοι μου λένε να μην σε περιμένω τώρα που χειμωνιάζει αλλά εγώ επιμένω... Ξυπνάω κάθε πρωί, φτιάχνω το καφεδάκι μου και σε περιμένω να έρθεις κοντά μου. Πολλές φορές τώρα που δεν κάνει ακόμα κρύο κάθομαι στο μπαλκόνι και σε περιμένω να ξεπροβάλλεις ανάμεσα στις πολυκατοικίες μέχρι τώρα λίγες μέρες με έχεις απογοητεύσει. Και να σε και σήμερα στην ώρα σου όπως πάντα. φωτεινός και λαμπερός, σίγουρος για τον εαυτό σου. Όσο χειμωνιάζει γίνεσαι ακόμα ποιο όμορφος. Καλώς ήρθες λοιπόν φθινοπωρινέ μου ήλιε, αγκάλιασε με και σήμερα. Η αγκαλιά σου το φθινόπωρο είναι πανέμορφη. Σε λατρεύω.


Απρόοπτος Χ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου