Συγγνώμη κυρία Rhonda μου αλλά λέτε μαλακιές


Είμαι πλούσιος. Έχω μια τεράστια βίλα στα βόρεια προάστια, ένα εξοχικό στο Γαλλικό νότο, έχω το αυτοκίνητο που έχω, ονειρευτεί την τέλεια δουλειά, είμαι υγιής, πανέμορφος, πανέξυπνος, με την τέλεια γυναίκα και την τέλεια οικογένεια……………………………………….
Ναι, είμαι, το ξέρω, τα έχω όλα αυτά………………………………………………………………………………
Ναι ,είμαι ευτυχισμένος έχω αυτά που ονειρεύτηκα………………………………………………………..
Καλά, ας αρχίσουμε από τα πιο απλά. Είμαι στο αυτοκίνητο και θα βρω μια θέση παρκινγκ αμέσως κάτω από το σπίτι μου…………………………………………………………………………………………….
Καλά, εντάξει, ένα γύρο μόνο θα κάνω και θα βρω τη θέση παρκινγκ…………………………………..
Αχ, κυρία Rhonda μου, δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά σε μένα δεν πιάνει . Το προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις, αλλά τζίφος. Καταλαβαίνω ότι σε σένα έπιασε γιατί με αυτό το βιβλίο έβγαλες εκατομμύρια αλλά για την εφαρμογή του στους άλλους έχω τις αμφιβολίες μου.
Το βιβλίο: Το Μυστικό (The Secret) μου το σύστησε ένας φίλος μου όταν δουλεύαμε μαζί,  ο οποίος παρεμπιπτόντως, μόλις το διάβασε έχασε τη δουλειά του, έμεινε για αρκετό καιρό άνεργος, τράκαρε το αυτοκίνητό του και ξαναγύρισε στη μαμά του γιατί δεν είχε χρήματα να πληρώσει το σπίτι που νοίκιαζε. Ήταν ενθουσιασμένος με το βιβλίο και έβλεπε ότι ήταν πραγματικά το μυστικό της επιτυχίας...
Γι αυτό θα θελα να το μοιραστώ μαζί σας. Το πιστεύω, και ,συγνώμη κυρία Rhonda μου, το βιβλίο που έχει πουλήσει πάνω από 3 εκατομμύρια (!) αντίτυπα σε όλο τον κόσμο είναι η μεγαλύτερη ξανθοχαζογκομενοιστορία που γράφτηκε παγκοσμίως. Ο νόμος της έλξης σας, κυρία Rhonda μου, το μόνο που έλκει είναι εκατομμύρια δολάρια πάνω σας. Συγχαρητήρια.

Απρόοπτος Χ 

Rhonda Byrne Το μυστικό


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου