Κυριακάτικο τραπέζι



Η Κυριακή στο σπίτι δεν είναι ποτέ μια συνηθισμένη μέρα. Η πρόσκληση είναι δεδομένη για όλη την οικογένεια. Έτσι και σήμερα όλοι είναι μαζεμένοι στο σπίτι. Η μαμά έχει ξυπνήσει από νωρίς για να ετοιμάσει το μεγάλο μεσημεριανό φαγητό. Σήμερα έχουμε το αγαπημένο μου αρνάκι στο φούρνο με πατάτες. Το φαγητό φυσικά θα συνοδευτεί με τις σαλάτες του τα ορεκτικά του, όλα τα καλά που ετοιμάζονται με αγάπη από την οικοδέσποινα. Αγουροξυπνημένη η μεγάλη αδελφή απολαμβάνει τον καφέ της, τα παιδιά τα έχει αναλάβει ο παππούς (άλλο που δεν θέλει). Η Γιαγιά έχει τελειώσει από τις εκκλησιαστικές της υποχρεώσεις και καθόταν στη πολυθρόνα της παρακολουθώντας τη φασαρία μέσα στη τραπεζαρία. Ήδη το φαγητό έχει μοσχοβολήσει σε όλο το σπίτι. Είναι τόσο χαλαρωτικές αυτές οι κυριακάτικες μέρες. Ξυπνάω με τις μυρωδιές του φαγητού στη μύτη μου. Ένα ελαφρύ hangover από τη χθεσινή νύχτα με κάνει να αναζητήσω τον κυριακάτικο καφέ μου. Ήδη έχω αρχίσει να πεινάω . Το μεσημεριανό της μαμάς πάντα μου έστρωνε το στομάχι...
Σηκώνω το τηλέφωνο
-Εμπρός
-Έλα μανούλα
-Αγόρι μου τι κάνεις;
-Καλά, μόλις ξύπνησα. Εσείς.
-Εεε τα ξέρεις, εδώ ετοιμαζόμαστε για φαγητό. Πότε θα μας έρθεις;
-Δεν ξέρω ρε μαμά εδώ η δουλειά δεν μου δίνει και πολλές επιλογές. Θα προσπαθήσω να έρθω στις γιορτές.
-Α ωραία θα σε περιμένουμε. Σε αφήνω αγόρι μου πάω να κοιτάξω το φαγητό. Μας λείπεις.
-Και μένα ....... πολύ  

Απρόοπτος Χ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου