Good News-Καλή εβδομάδα



Θα δανειστώ μια ιδέα από ένα δώρο που έλαβα τα Χριστούγεννα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα, άλλα σκεπτόμενη το κείμενο αυτής της εβδομάδας, λέω να το βάλω σε εφαρμογή.
                                                                             Το Άγχος
Ως άγχος ορίζεται το έντονα δυσάρεστο συναίσθημα που αφορά σε έναν αόριστο κίνδυνο που επίκειται.
Αποτελεί κοινή αντίδραση που παρατηρείται στη συντριπτική πλειοψηφεία των ανθρώπων με την μορφή της υπερβολικής αντίδρασης σε σχετικά ήπια στρεσογόνα ερεθίσματα…
Συχνά παρατηρώ ανθρώπους γύρω μου να διακατέχονται από αυτή την δυσάρεστη κατάσταση, για διάφορους, αντικειμενικούς και όχι μόνο λόγους.
Ακόμα και εγώ που θεωρούμαι από κάποιους φίλους ως ένα cool άτομο, υπάρχουν ώρες που έρχεται το άγχος καταπάνω μου.
Δημιουργώντας μου μικρούς πανικούς, αναστάτωση και θλίψη.
ΤΕΛΟΣ στο άγχος.
Πώς;
 Mε τον  << Κουμπάρα Ονείρων>>.
Μάλιστα ένα μικρό κουτί μπορεί να είναι ικανό να διώξει μακριά το άγχος.
Ορίζω ένα κουτί ως << Κουμπάρα Ονείρων>>, τον ζωγραφίζω με τα αγαπημένα μου χρώματα.
Μέσα στον κουμπάρα γράφω και φυλάω τα όνειρα μου.
Όχι τα όνειρα που βλέπω στον ύπνο μου άλλα τα όνειρα που κάνω για το κοντινό μέλλον, ή ακόμα και τα πιο τρελά όνειρα που φαντάζουν απραγματοποίητα.
Όμως με μια σημαντική διαφορά. Ποια είναι αυτή; 
Ότι δεν θα γράφω σε μέλλοντα χρόνο αλλά σε παρελθόντα χρόνο.
Γράφω όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ να φανταστώ.
Σαν ότι ονειρεύομαι να το έχω ζήσει.
Έτσι όταν το άγχος, για ένα υπαρκτό ή ανύπαρκτο λόγω μας χτυπάει την πόρτα, εμείς το μόνο που θα κάνουμε είναι να ανοίγουμε τον κουμπάρα, να διαλέγουμε ένα από τα όνειρα μας και να αρχίζουμε να τα διαβάζουμε ξαναζώντας τα πιο όμορφα πράγματα, που θέλουμε να ζήσουμε.(φυσικά μπορεί κάποια να έχουν είδη πραγματοποιηθεί όποτε συμπληρώνουμε τα αληθινά γεγονότα). 
Έτσι θα νιώθουμε ότι είναι τόσα τα πράγματα που έρχονται, που το άγχος δεν είναι η λύση.
Βέβαια υπάρχει ο κίνδυνος  να μας πιάσει περισσότερο άγχος , γιατί δεν θα μπορούμε να υλοποιήσουμε ότι ονειρευόμαστε.
Αλλά μην ξεγελιόμαστε είναι απλώς ένας << Κουμπάρας Ονείρων>>.
Για ύστατη λύση υπάρχουν και οι ψυχολόγοι. 
Καλή επιτυχία.
Υ.Σ Ένα όνειρο τη μέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα.. 

Δέσποινα Μαραγκουδάκη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου