Η «μικρή Σωσώ» και άλλες περιπέτειες : Επίσκεψη στην γιαγιά


Παρασκευή μεσημέρι, έξι η ώρα το απόγευμα έχω μόλις σχολάσει από το γραφείο, είμαι κολλημένη στην κίνηση και δεν υπάρχει καμία ελπίδα για λίγη χαλάρωση μια και αυτό το Σαββατοκύριακο υποσχέθηκα να μείνω με την γιαγιά!.. Η καημένη η γιαγιά, τα 4 τελευταία χρόνια είναι ακίνητη σε ένα κρεβάτι υποφέρει από άνια και ειλικρινά αν δεν υπήρχε η μαμά μου να την φροντίζει με τόσο ζήλο μάλλον δεν θα την είχε βγάλει καθαρή!! Αυτό το Σαββατοκύριακο όμως η μητέρα μου πρέπει να λείψει εκτός Αθηνών οπότε έλαχε σε μένα ο κλήρος!!
Ανεβαίνω τα σκαλιά του σπιτιού κ ακούω φωνές! Είναι η Ξένη η δεκαεφτάχρονη αδερφή μου που τσακώνεται…. με την γιαγιά  !! Τσακώνεται;;
Γιαγιά: Κοίτα ρε που δεν με πιστεύει !!! Βρε, δεν καταλαβαίνεις;; Φώναξε την μάνα σου γρήγορα!!
Ξένη: Μα βρε γιαγιά μου δεν ισχύει αυτό που λες!!
Γιαγιά: Κοίτα που έχω μπλέξει !! Δεν με πιστεύουν!!
Μόλις η Ξένη με είδε στην πόρτα αναφώνησε « Βγαλ ΄τα πέρα μόνη σου!» Πήρε το μπουφάν της κ σε δευτερόλεπτα άκουσα την πόρτα να κλείνει.
Γιαγιά: Ευτυχώς που ήρθες ευτυχώς! Πρέπει να με βοηθήσεις !!! Γεννάω!
Περίμενα ότι θα ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο αλλά όχι και έτσι!
«Μα τι λες γιαγιά μου πώς είναι δυνατόν να γεννάς»
Γιαγιά: Ναι βρε γεννάω ! Βγάλε μου την πάνα να δεις!
Βγάζω την πάνα, προκειμένου να την πείσω « Ορίστε δεν γεννάς»
Γιαγιά: «ΓΕΝΝΑΩ»
Με τα χίλια ζόρια της βάζω την πάνα!
Γιαγιά: Ορίστε κοίτα εκεί στην κούτα! Έκανα τα γατάκια τώρα πρέπει να κάνω τα σκυλάκια!
Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! «Μα γιαγιά μου με ποιόν έκανες τα σκυλάκια;»
Γιαγιά: Με τον σκύλο! Μπήκε από το παράθυρο!
Τα εγκεφαλικά έρχονται απανωτά!
-      Ποιόν σκύλο;
-       Τον Μπρούνο.
-      Γιαγιά μου ποιόν Μπρούνο;
-      Τον σκύλο του Καρατζαφέρη!!!
Ε αυτό ήταν και το τελευταίο χτύπημα!! Μα καλά τόσοι σκύλοι! Του Καρατζαφέρη;; Άβυσσος το …μυαλό του ανθρώπου!!  Άφησα την γιαγιά στο κρεβάτι της και πήγα να βγάλω  τα ρούχα της δουλειάς, σε λίγο την είχε πάρει  ο ύπνος!  Έβαλα ένα ποτήρι κρασί και ξάπλωσα δίπλα της στον καναπέ! Σε λίγο κοιμόμουν και εγώ! Ξύπνησα από την φωνή της γιαγιάς να λέει: “ Παρακοιμήθηκες κορίτσι μου! Σήκω είναι ώρα να πας σχολείο!!!”
Υ.Γ. Το παρόν κείμενο δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις  είναι απολύτως υπαρκτή!!

Κείμενο:  Σ.Παπαδοπούλου
Φωτογραφία: http://www.bringfido.com/event/3800/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου