«Ο μετανάστης μέσα μου»


Γίνεται να μεταναστεύσει  η όρεξή μου; Η λαιμαργία μου; Να μεταναστεύσουν τα κιλά μου; Το μόνο που φαίνεται να μεταναστεύει τελευταία είναι το φαγητό μου από την κουζίνα στο στομάχι μου, δηλαδή όχι μόνο από την κουζίνα, από το ψυγείο της δύστυχης Ειρήνης, τα ντουλάπια του στριμμένου άντερου-Ιάκωβου, μιλάμε για γενική μετανάστευση, ορδές. Χθες μόνο από τα παγωμένα βάθη της κατάψυξης μετανάστευσαν  προς τις νότιες χώρες της κοιλιάς μου εφτά παγωτά. Κάποιες φορές αναρωτιέμαι, μήπως υπάρχει κάποιος δεύτερος άνθρωπος που ζει μέσα στο στομάχι μου και μάλιστα  αχόρταγος. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση μάλλον συμβάλλω στη επίλυση του μεταναστευτικού, άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα, ότι είμαι σούπερ φιλάνθρωπη και σε καμία περίπτωση λαίμαργη. 

Κείμενο: Mela Mela Gargamella
Φωτογραφία:  http://creativethursday.typepad.com/my_weblog/2011/06/listening-to-the-little-man-in-my-stomach.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου