Τα πρώτα μου βήματα στην πολιτική


Εκλογές , 1992 , Άνοιξη
Πριν τις κάλπες
Κρατάω το εκλογικό μου βιβλιάριο. Είμαι πολύ αγχωμένη. Όχι, ξέρω τι θα ψηφίσω.ΕΜΕΝΑ. Πρώτη φορά βάζω υποψηφιότητα! Μπορώ κι εγώ να είμαι αρχηγός και μάλιστα πολύ καλή. Έχω πολλές ιδέες. «Και είσαι και καλό παιδί» όπως μου είπε και ο μπαμπάς μου. Φτάνω από τις πρώτες και με ψηφίζω!
Exit poll
Βγαίνω στην αυλή, προσπαθώ να κάνω μια σφυγμομέτρηση των αποτελεσμάτων. Αλλά δεν θέλω να γίνω αυλοκόλακας. « Η Μαρία θα βγει σίγουρα» ακούω από κάτι κοπέλες. « Εγώ πιστεύω ότι η Δέσποινα είναι η καλύτερη». Συνοφρυωμένη ετοιμάζομαι να λουστώ την αποτυχία μου.
Express προεκλογική καμπάνια
« Σε ψήφισα» μου λέει η κολλητή μου. «Έχεις μια τσίχλα;» με ρωτάει μετά από λίγο. « Είναι η τελευταία μου bubbaloo» της λέω. « Εγώ σε ψήφισα, δώσε μου την τσίχλα σου τώρα!» Της δίνω την τσίχλα. « Δώσε μου κι εμένα μια bubbaloo και θα σε ψηφίσω» μου λέει μια κοπέλα που άκουσε την συζήτηση μας. « Δεν έχω» της λέω. « Να πας να πάρεις, κι εγώ θα σε ψηφίσω». Με την ματαιοδοξία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου αγοράζω από το περίπτερο ολόκληρο το κουτί με τις bubbaloo! Αρχίζω να μοιράζω τσίχλες bubbaloo και να εξαγοράζω ψήφους. Οι υπόλοιπες υποψήφιες με πλησιάζουν και με απειλούν ότι θα μοιράσουν κρουασάν αν δεν σταματήσω. Συνεχίζω απτόητη ενώ η φιλοδοξία μου απογειώνεται. Ήμουν σίγουρη ότι δεν θα είχαν τόσα χρήματα μαζί τους για να αγοράσουν κρουασάν και εγώ είχα αγοράσει όλες τις bubbaloo που ύπηρχαν στο περίπτερο!
Αποτελέσματα
 «Είσαι και καλό παιδί» ακούω ξαφνικά μέσα στα αυτιά μου από τη φωνή του πατέρα μου. Τα αποτελέσματα με δικαιώνουν πανηγυρικά. Είμαι πρώτη. 
Απολογισμός μιας αρχηγού των αηδονιών
Η πολιτική στηρίζεται στις πελατειακές σχέσεις πολιτευόμενου και ψηφοφόρων. Δεν ξέρω αν αυτό είναι ηθικό. Εμένα αυτό με βοήθησε να αναρριχηθώ στην εξουσία γρήγορα και όχι το ότι ήμουν καλό παιδί. Επόμενος στόχος μου είναι να γίνω πρόεδρος στο δεκαπενταμελές συμβούλιο όταν πάω γυμνάσιο. Οι ανάγκες των ψηφοφόρων στο γυμνάσιο είναι μεγαλύτερες. Πρέπει να σκεφτώ καλά την προεκλογική μου καμπάνια. Αχ, η θέση μου , τώρα, όντας μόλις επτά ετών, έχει πολλές ευθύνες. Κι αν έχω καταλάβει κάτι είναι ότι είναι δύσκολη η ζωή της αρχηγού των αηδονιών στον Σώμα Ελληνίδων Οδηγών.

 Κείμενο: Ελένη Μητροπούλου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου