Γελάει καλύτερα, όποιος γελάει τελευταίος!



Αν η μνήμη μου δε με γελά… θα σε γελάσω δηλαδή, δε θυμάμαι καλά… Εσύ δεν είσαι που… Ναιιι!!!Εσύ είσαι! Πως είσαι; Βρε, εσύ γελάς ολόκληρος! Σου γέλασε η τύχη φαίνεται! Θυμάσαι; Γέλια που κάναμε τότε! Ακόμα γελάω όταν το σκέφτομαι! Χρόνια είχα να γελάσω τόσο πολύ! Όχι! Με παρεξήγησες δεν γελάω εις βάρος σου. Με όλους μας γελάω. Η αλήθεια , βέβαια, είναι ότι είναι να γελά κανείς με το ύφος που είχες. Ήθελα πολύ να γελάσω από την αρχή αλλά κρατήθηκα , γελούσα κάτω από τα μουστάκια μου. Αχ! Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά!!! Ε, νιάτα… Καλά, άμα την πω αυτή την ιστορία, θα γελάσει κάθε πικραμένος! Το γελάς; Άμα το πάμε για σενάριο στα σήριαλ θα μας χρυσοπληρώσουν! Και το παρδαλό κατσίκι θα γελάσει που λένε! Μη το γελάς καθόλου κακομοίρη μου! Σοβαρά τώρα, δεν είναι παίξε γέλασε αυτά! Μήπως βγάλουμε και κανά φράγκο… Α! Τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι κακή ιδέα… Έχω και κάποιες γνωριμίες μέσα στα κανάλια , κάτι μπορεί να γίνει αλλά αυτούς δεν τους γελάς εύκολα… Το θέμα είναι να τρουπώσουμε! Οι άλλοι, δηλαδή, καλύτεροι από μας είναι; Δεν κατάλαβα! Θα κάνουμε εκεί ένα σήριαλ να γελάσει λίγο το χειλάκι του κόσμου , που έχει αρχίσει να πήζει από την κρίση! Γελιέσαι αν νομίζεις ότι δεν θα το κάνω! Εμένα είναι να μην μου μπει μια ιδέα στο μυαλό… άμα μου μπει μια ιδέα τελείωσε! Γελάει καλύτερα, όποιος γελάει τελευταίος! ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ (Κυρία Θάλεια)!!!

Ελένη Μητροπούλου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου