Η καλύτερη στιγμή της εβδομάδας μου ήταν... (1)


* Με τον Μπιτς στο πάρτυ της Σούλης! Τρώγοντας τα κρυμμένα πιροσκάκια!
Mela Mela Gargamella

* Μια θολή Ανατολή,  μια μέρα στο δρόμο για τη δουλειά...
Απρόοπτος Χ

* Μέσα την Εθνική Τράπεζα στο Κολωνάκι, Δευτέρα πρωί, ενώ περιμέναμε με έναν φίλο μου , έχοντας το νούμερο 294 , έβγαλα από το θερμός , γαλλικό καφέ με άρωμα φουντούκι , ήπιαμε και λέγαμε αστεία...
 Ελένη Μητροπούλου

* Όταν άνοιξα την αγκαλιά μου για να βρεθεί μέσα ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο , που είχα να δω έναν ολόκληρο χρόνο!
Σ. Παπαδοπούλου

* Είχα πάει σε ένα μαγαζί με γυναικεία ρούχα και η μικρή έπαιρνε κρεμάστρες με φούστες και κολάν και πήγαινε στον καθρέφτη να δει αν της πάνε και μου λέει μια κυρία: " Εκπαιδεύεται για κοκεταρία" . Γέλασα πολύ με την όλη φάση!
Happy mummy!

*Επιτέλους κατάφερα σήμερα για πρώτη φορά να βρω ΜΟΝΗ ΜΟΥ και να δω μια ταινία στο internet.Τεχνολογία σου έρχομαιαιαιαια!
Γεωργία Χαϊκάλη


1 σχόλια:

Ανώνυμος

μια τουρτα εκπληξη σε ενα καλο φιλο με φωτο της Παολα, τρια σκυλακια πλαστικα και ζαχαρωτο με φραση 'να μη μας αφησεις θελουμε για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" ! α! και το ασμα το σχετικο αντι για γενεθλιο τραγουδακι.. :-)

Δημοσίευση σχολίου