Ροζ


Ή κάτι έπαθα ή με γελούν τα αυτιά μου και τα ακούω όλα Ροζ
Στο ραδιόφωνο:

Κριτική για το blog:
«Πολύ ροζ είναι το blog..Έχω βαρεθεί τα ροζ blog…»
Κολλητός:
«Εσύ ζεις σε ένα ροζ συννεφάκι! Πριγκίπισσα!»
Δημοσθένης:
«Καλά θυμάσαι που στα Ροζ τηλέφωνα , είχε δείξει ο Ευαγγελάτος, που δουλεύουν κάτι χοντρές που καθαρίζουν φασολάκια?»
Σκηνοθέτης:
« Λέω να κάνουμε μια παράσταση λίγο πιο γυναικεία, πως να το πω; Ροζ
Ανιψιά (3ετών):
« Το αγαπημένο μου χρώμα είναι…το ροζ
Ανώνυμη:
« Εμένα μου αρέσει ο ταραμάς που είναι έτσι ροζ, αν το σκεφτείς είναι το μόνο ροζ που τρώμε?...για σκέψου… τρώμε κάτι άλλο ροζ
Ειδήσεις:
«Με την ανεργία να έχει χτυπήσει κόκκινο , χιλιάδες Έλληνες στρέφονται σε εταιρείες παραγωγής ροζ ταινιών!!!»
Φίλη:
«Έφτιαξα τα νύχια μου στο Ροζ νύχι στους Αμπελόκηπους..»
Χρωματοθεραπευτής:
 «Το ροζ βοηθάει αρκετά στην έκφραση και στην εξισορρόπηση των συναισθημάτων.»
  Μάλιστα!!!Το κρατάμε το τελευταίο!Ε?
Κείμενο: Ελένη Μητροπούλου

1 σχόλια:

Ανώνυμος

ontos to roz einai oti prepei gia ton apoprosanatolismo tou kosmou...

Δημοσίευση σχολίου