Στο μαγαζί των συναισθημάτων



-Γεια σας 
-Καλημέρα, πως μπορώ να σας βοηθήσω;

-Θα ήθελα 400γρ καλημέρες, 200γρ καλησπέρες και 60γρ καληνύχτες.

-Βεβαίως 

-Έχετε φέρει καθόλου φρέσκα χαμόγελα;
-Ναι αμέ μόλις φέραμε τα φρέσκα.
- Βάλτε μου 10 κιλά. Μου τελειώνουν γρήγορα. Βάλτε μου και 5 κιλά γέλια και χαρές, έχω καλέσει κάτι φίλους στο σπίτι και θα τους κάνω τη χαρά… Στενοχώρια και λύπη δεν βλέπω.
-Δεν θα ξαναφέρουμε, θα χορηγούνται δωρεάν από το κράτος. Δυστυχώς μας πήραν το μισό εμπόρευμα. Έχουμε όμως μίσος και κακία αν θέλετε.
-Όχι όχι, πήρα την προηγούμενη φορά και δεν μου άρεσε καθόλου, τον τελευταίο καιρό με χαλάει πολύ. Εκτός εάν έχετε αυτές τις μικρές κακιούλες που είναι για πλάκα. Αν έχετε βάλτε μου λίγες μου άρεσαν την προηγούμενη φορά που τις χρησιμοποίησα. 
-Βεβαίως έχουμε.
-Α δώστε μου και λίγο άγχος, μερικές μέρες το χρειάζομαι για να κάνω μερικά πράγματα . Έχω κάτι εργασίες να τελειώσω και χωρίς αυτές δεν θα τις κάνω ποτέ.
-Τέλεια σας το τυλίγω αμέσως.
-Νομίζω αυτά θέλω για αυτή την εβδομάδα.
-Να σας ενημερώσω ότι αν χρειαστείτε κάποιο συναίσθημα εκτάκτως, λειτουργεί και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο e-synaisthimata.gr που μπορείτε να παραγγείλετε από το σπίτι ότι θέλετε.
-Τέλεια πολύ χρήσιμο. 
-Τι χρωστάω;
-Όλα μαζί είναι 48 ψυχοευρώ. Ευχαριστώ
-Και εγώ καλό βράδυ.

ΑΠΡΟΟΠΤΟΣ Χ


ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΧΑΝΤΕΡ ΕΡΙΚΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου