ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!!



Οι φίλοι μας χαράματα… τους φίλους τους διαλέγουμε… ένας φίλος ήρθε απόψε από παλιά… Είμαι ευλογημένη κι έχω φίλους που αγαπώ και μ΄ αγαπάν …περνάνε τα χρόνια οι μέρες …με άλλους είμαστε κοντά… μ’ άλλους μακριά… στη καρδιά υπάρχει μια θέση… μια ανάμνηση..ναι γίνομαι γραφική… αλλά αυτά που έχω περάσει με φίλους από μικρή δεν ξεχνιούνται… ακόμα κι αν ξεχάσω γενέθλια… ακόμα κι αν ξεχάσω και την γιορτή (ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!) ακόμα και τότε… τους σκέφτομαι, τους αγαπώ και θέλω το καλύτερο για αυτούς και την ζωή τους! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ! Έχω γίνει χειρότερη κι από την κουμπάρα σου… και το χειρότερο είναι ότι σε είχα στο μυαλό μου… τόσο που νόμιζα ότι σε είχα πάρει! ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΟ ΛΕΩ!!!Τι άλλο να κάνω??????
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΖΗΤΩ!!!!
ΕΛΕΝΗ!!!!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου