Ακούγοντας εγω-φωνές ....



Εγώ παιδιά αν μαγειρέψω θα τρελαθείτε! Άμα θέλω!
 Εγώ νομίζω ότι για την κρίση φταίμε όλοι. 
  Εγώ διευθύνω και μια πολυεθνική κι έχω και μια πολυκατοικία...
Εγώ ξέρω από αυτά γιατί ήμουν και φοιτητής στην Πάτρα...
 Εγώ τραγουδάω σε μια μπάντα.  Hip – hop. Εγώ γράφω τους στίχους.
Εγώ κάνω την παραγωγή σε μια θεατρική παράσταση. Εγώ παίζω. Παίζω και σκηνοθετώ .Τι παίζω; Έναν μονόλογο που έχω γράψει.
 Εγώ έχω κάνει σεμινάρια με εναλλακτικές θεραπείες και έχω όνειρο να φτιάξω έναν χώρο με μασάζ , σιάτσου και τα συναφή…
 Εγώ θα έκανα την διαφήμιση με το γιαούρτι αλλά αρνήθηκα...
Εγώ είμαι μαθητής της Ρούλας της Πατεράκης. Την ξέρεις την Ρούλα? Μας βαράει..μας χτυπάει κάτω… είναι φοβερή η Ρούλα. Κι εγώ εκεί..τα δίνω όλα. Αφού μου λέει ,  Ρούλα, εντάξει εσύ κόψε λίγο. 
Εγώ όταν είχα δουλέψει με τον Στανισλάφσκι του είχα πει να γράψει ένα βιβλίο. Του λέω, ρε παιδί μου χώρισε το σε τρεις τόμους ας πούμε. Ένας ηθοποιός δημιουργείται..πλάθοντας έναν ρόλο… και γράψε κι άλλο ένα… για την ζωή σου στην τέχνη.. Με άκουσε. Είχε τα αυτιά του ανοιχτά, ο Κωνσταντίνος. Τώρα οι νέοι δεν ακούνε. Τους λες κάτι και λένε αι φύγε από δω ρε! Που θα μου πεις εσύ.
ΕΓΩ λέω: Καλά Χριστούγεννα!
Ξέρω θα μ΄αντιγράψουν πολλοί και θα σας το ευχηθούν κι αυτοί...αλλά εγώ το είπα πρώτος...ΕΓΩ!

Ελένη Μητροπούλου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου