Καινούρια Ζωή



Ήμουν χαρούμενος. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι. Χαμογελούσα ολόκληρος. Η ένταση διαπερνούσε όλο μου το σώμα. Επιτέλους θα είχα όλο το χρόνο να κάνω ότι θέλω. Δεν θα ξαναξυπνούσα  από την άγρια νύχτα. Δεν θα ξανακοιμόμουν με τις κότες. Θα είχα όλο το χρόνο πια να δω τις αγαπημένες μου ταινίες, να διαβάσω τα βιβλία μου, να ακούσω την αγαπημένη μου μουσική. Θα μπορούσα να ξαναξεκινήσω  και εκείνο το μυθιστόρημα που έγραφα και είχα αφήσει στη μέση. Τέλος οι έγνοιες για το νοίκι, τους λογαριασμούς, την εφορία. Η ζωή μου γίνεται απλή αλλά συναρπαστική. Νέες παρέες, νέες εμπειρίες, νέο περιβάλλον.
Τέλεια, απλά τέλεια. Είμαι 39 χρονών και ξαναγεννιέμαι.
Κύριε Γεωργίου με ακούτε;  ( Επιστρέφω στην πραγματικότητα)
Το δικαστήριο αποφάσισε 3 χρόνια φυλάκιση.
Η ποινή είναι άμεσα εκτελέσιμη.
Οδηγήστε τον κύριο Γεωργίου στη φυλακή.
Καλή αρχή :)

Απρόοπτος Χ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου