Λένε για μένα...


«Αυτή μια μέρα θα γίνει πρωθυπουργός»  είπε ο μαιευτήρας στην μητέρα μου που γύρισε την μούρη της από την άλλη στο άκουσμα ότι γεννήθηκα κορίτσι αντί για τον γιόκα που περίμενε!
«Είναι κατουρημένη» είπε δυνατά η κυρία Λίτσα στο νηπιαγωγείο στη μαμά μου όταν ήρθε το μεσημέρι να με πάρει μπροστά σε όλους.
«Είναι συνεχώς αφηρημένη » είπε ο δάσκαλος στην πρώτη δημοτικού στη μαμά μου…
« Να την κάνετε ηθοποιό» είπε ο διευθυντής του δημοτικού όταν με είδε στο θεατρικό που είχα πάρει τον ρόλο από κλήρωση!
«Καλή είναι αλλά γλώσσα δεν βάζει μέσα της!» είπε η καθηγήτρια Μαθηματικών στο γυμνάσιο
 « Εμένα αν ήταν κόρη μου θα τις έδινα τα «ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΧΑΠΙΑ» για την ακμή» είπε ο δερματολόγος
« Μου γράφει στα διαγωνίσματα  αλλά δεν παίρνει πρωτοβουλίες...» είπε καθηγητής στο λύκειο στη μαμά μου.« Είναι πολύ παχούλα» είπε η κρητικιά γιατρός στη μαμά μου. «Είναι καλό παιδί» είπε κάποιος άλλος…« Να τη χαίρεστε» είπε κάποιος άλλος… « Να τη δείτε όπως επιθυμείτε» είπε κάποιος άλλος…, «Να σας ζήσει», «Ομόρφυνε», «Η κόρη σου είναι;», «Σου μοιάζει», «Εξαφανίζεται» , «Αδυνάτισε», «Τελείωσε το πανεπιστήμιο;»,  « Ασχήμυνε», «Δε σου μοιάζει καθόλου»,  «Παντρεύτηκε;», «Αξιοθαύμαστη», « Ακόμα δεν παντρεύεται;», « Μπράβο της», «Η κακομοίρα» «Ψήλωσε»,...
 
Κείμενο: Ελένη Μητροπούλου
Φωτογραφία: http://www.istockphoto.com/stock-photo-13261725-mouth-teeth-lips-and-tongue-page-elements-isolated-collection-assortment.php

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου