Η «μικρή Σωσώ» και άλλες περιπέτειες: … Η έκθεση



Μια φορά και έναν καιρό όταν θα γίνω μεγάλη θα παντρευτώ έναν άντρα που θα τον γνωρίσω σε ένα μπαρ που θα έχω πάει μαζί με την φίλη μου την Κατερίνα και μπορεί να έχουμε πάρει και την Ελένη μαζί αλλά μόνο άμα μου ζητήσει συγνώμη που μου έκλεψε την γόμα και μια άλλη φορά και το μαγικό στυλάκι της Μπιμπιμπό.
Θα βάλω ένα ωραίο νυφικό άσπρο με πολλά τούλια και ένα ωραίο στέμμα ροζ και μεγάλο πέπλο που δεν θα το πατάω γιατί θα φοράω κάτι ωραία τακούνια. Και μετά θα πάμε στην ταβέρνα και θα φάμε που θα έχει ωραία φαγητά αλλά πριν θα χτυπάνε όλοι τα πιρούνια και ο άντρας μου θα με πάρει αγκαλιά και θα χορέψουμε. Α τον άντρα μου θα τον λένε Αλέξανδρο ή μπορεί και Μπάμπη και θα έχει πολλά λεφτά και θα μου πάρει υπηρέτρια. Και μετά θα πάμε σπίτι μας και θα μου δώσει να φάω ένα ειδικό φασόλι που είναι και λίγο μαγικό και όταν πάει στην κοιλιά μου θα γίνει μωρό. Και όσο μεγαλώνει η κοιλιά μου θα μεγαλώνει και το μωρό. Και όταν ξεφουσκώσει η κοιλιά μου θα το αγοράσουμε το μωρό από το μαιευτήριο και θα το πάρουμε σπίτι μας. Θα το αγαπάμε πολύ, θα του δίνουμε γάλα αλλά άμα κάνει κακά θα βάζω την μαμά μου να το αλλάζει και θα της το δίνω και για να πηγαίνουμε βόλτα με τον άντρα μου . Και θα έχουμε και κάμπριο.

Υ.Γ. Από την εποχή των …εκθέσεων!!
Αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο για το σκεπτικό που εμφύτευσαν οι μαμάδες μας  σε εμάς ... τις ταλαιπωρημένες  30άρες  του 2012.

Κείμενο:  Σ. Παπαδοπούλου
Φωτογραφία: http://www.teleiosgamos.gr/forum/viewtopic.php?f=18&t=10671


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου