Άνοιξη

Εκεί που χρόνος δεν υπάρχει
Στάθηκα για ένα λεπτό
Μέσα μου μια κιβωτός
Ποιόν να πάρω, τι να βρω
Ένα φως κυνηγώ να με πάρει από δω
Με τα μάτια μου κλειστά
Σε ακούω μοναξιά,
Έλα λίγο πιο κοντά, να με πάρεις αγκαλιά.
Και αν βουλιάξω το φιλί , και αν θάψω τη στιγμή
Θα σε εσύ που θα μου πεις
Μη φοβάσαι τη ζωή;
Κοίταξε τον ουρανό
Μόλις άνοιξε στα δύο
Είσαι ακόμα εκεί ψηλά με  τα χέρια σου ανοιχτά;
Και αν τώρα εγώ πονώ
Τι να κάνω να σωθώ;
Μόνος πάνω στο σταυρό, δεν μπορώ να καρφωθώ
Μόνος μένω να κοιτώ
Σε καθρέφτη ανάποδο, μια ζωή περαστική
Σαν την Άνοιξη μικρή…
Στην Άνοιξή αυτή βάλε  ΤΕΛΟΣ αν μπορείς.
Χάρισε μου/χάρισε του
Ατομική δράση
Κάθισε αναπαυτικά σε μια ήσυχη γωνιά του σπιτιού σου.
Κλείσε τα μάτια και συγκεντρώσου στην αναπνοή σου.
Φαντάσου ότι στην περιοχή που βρίσκεται η καρδιά σου ανθίζει ένα λουλούδι.
Κάνε το ίδιο σε πολλά σημεία στο σώμα σου.
Αναζήτησε την προσωπική σου Άνοιξη μέσα σου.
Καλή τύχη
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ 
Φωτογραφία:http://ecgalleries.wordpress.com/2010/10/19/a-metaphorical-journey-with-vladimir-kush/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου