Παραμυθοπειράματα



Γιατί σε όλα τα παραμύθια έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα; Ζούμε εμείς καλύτερα από τη Χιονάτη που βρήκε το βασιλόπουλο , αφού πρώτα έζησε με 7 νάνους; (προς θεού, δεν υπονοώ κάτι για την Χιονάτη) Ζούμε εμείς καλύτερα από την κοκκινοσκουφίτσα; Που,εντάξει, δε λέω τράβηξε μερικά ζόρια με τον λύκο, αλλά τελικά μια χαρά την έσωσε ο ξυλοκόπος! Anyway, μεγαλώσαμε με ένα σωρό άλλα παραμύθια για τον ιδανικό έρωτα και ψάχνουμε να δούμε ποιος έχει το δεξί γοβάκι μας για να το κάνουμε σετ με το αριστερό που έχουμε πάντα στην τσάντα μας!
Τι θα γινόταν όμως αν το βασιλόπουλο ή ο πρίγκιπας (έστω ο ξυλοκόπος) σου «πέταγε» μια από τις παρακάτω ατάκες:
«Είμαι μπαϊσέξουαλ.» Αν είχε ακούσει αυτό η Χιονάτη, πόσο συχνά λέτε να επισκεπτόταν με το βασιλόπουλο, τους νάνους;
« Δεν είμαι σε φάση για σχέση. Εγώ χτυπάω και φεύγω!» Και τι με ξυπνάς βρε , άνθρωπε! Θα απαντούσε η Ωραία κοιμωμένη! Άσε με να κοιμηθώ άλλα εκατό χρόνια!
« Ζεις μια ψευδαίσθηση. Εγώ έχω σχέση…» .Άσε κάτω τα μαλλιά μου! Θα ούρλιαζε η Ραπουνζέλ και μπορεί μεταξύ μας να τον έριχνε η ίδια στις τριανταφυλλιές!
« Σε βλέπω σαν αδερφή μου. » ΕΧΩ ΑΔΕΡΦΟ, ΡΕ!!! Θα απαντούσε φαντάζομαι η Γκρέτελ! 
«Θες να ακούσουμε λίγο Μπίγαλη; Έχει μερικά πολύ καλά.» Το ξέρω είναι λίγο άσχετο με τα προηγούμενα , αλλά το άκουσα το έτος 2012, σε πρώτο ραντεβού και ήθελα οπωσδήποτε να το γράψω. Ζητώ φυσικά συγγνώμη από τους φαν του Μπίγαλη και από τον ίδιο, ειλικρινά, δεν ήξερα ότι υπάρχουν ακόμα! Είναι συγκινητικό!
 «Αχ μελισσούλα μελισσάκι…» (πατήστε εδώ!! έχει μερικά πολύ καλά)

Κείμενο:  Ελένη Μητροπούλου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου