Συλλογισμοί Ονείρων



     Τα όνειρά μας υπάρχουν χάρη σε εμάς.
       Τα δημιουργούμε με τη φαντασία μας.
       Τα όνειρά μας γεννιούνται από εμάς.
       Επομένως,
      '' Τα όνειρά μας είμαστε εμείς ''.
       Κι  επειδή  ζούμε  και  μέσα από τα όνειρα, θα λέγαμε ότι
       και εμείς με τη σειρά μας οφείλουμε ένα μέρος της ύπαρξής μας σε αυτά.
       Ότι υπάρχουμε χάρη στα όνειρά μας.
       Επομένως,
      '' Τα όνειρά μας μάς κάνουν να ζούμε περισσότερο ''.
       Δηλαδή αν λάβουμε σοβαρά υπόψη μας τους παραπάνω συλλογισμούς,
       όποιος ονειρεύεται ζει και περισσότερο!
      
      Με αυτές τις σκέψεις μου, που τις σημείωσα πρόχειρα σε ένα χαρτί φροντίζοντας να μην ξεχαστούν από τη ''φευγάτη'' μνήμη μου λόγω έλλειψης βιταμίνης C και B12, νιώθω πως ανακάλυψα τον τόπο που κρύβεται το μυστικό της μακροζωίας!
      Ευτυχώς εγώ ονειρεύομαι συχνά! Το ίδιο φαντάζομαι κι εσείς, αφού μέσα από έρευνες έχει διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν ονειρεύεται.
Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ονειρεύονται! Μάλιστα ονειρεύονται ως επί το πλείστον τα ίδια πράγματα! Έτσι διάβασα! Και η πιο κοινή εμπειρία στα όνειρα των ανθρώπων είναι το άγχος και ο φόβος! Έτσι λένε οι μελετητές των ονείρων. 
Τί το' θελα το διάβασμα; Δηλαδή, να ζεις περισσότερο, αλλά με άγχος.
"Εεε..τότε τί το θες;!'', αναρωτιόμουν μέχρι τη στιγμή που ένας οκτάχρονος πιτσιρίκος με έβαλε ξανά σε σκέψεις.
      Αφορμή γι' αυτό στάθηκε μια συζήτηση που είχαμε σχετικά με ένα Σκέφτομαι και Γράφω με τίτλο: '' Το αγαπημένο μου μεταφορικό μέσο '', που έγραψαν στο σχολείο. Ο διάλογός μας διαμορφώθηκε πάνω κάτω ώς εξής:

(ΕΓΩ): Να μαντέψω; Έγραψες για το αεροπλάνο;
(ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ): Αχά! Ναι, για το αεροπλάνο!
(ΕΓΩ): Έχεις ταξιδέψει ποτέ με αεροπλάνο;
(ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ): Ναι, αμέ, πέρυσι το καλοκαίρι πήγα στις Φιλιππίνες στη γιαγιά μου και στον παππού μου και ήταν φοβερά!
(ΕΓΩ):
Σκέφτηκα:(Ουάου! Τόσο μικρός και έχει ταξιδέψει με αεροπλάνο και μάλιστα πήγε στις Φιλιππίνες, ενώ εγώ μόλις πρόπερυσι ταξίδεψα πρώτη φορά με το μεγάλο σιδερένιο πουλί και είχα προορισμό την Κρήτη! Μωρέ μπράβο!)
Θέλησα να τον εντυπωσιάσω και τελικά του είπα:

Εμένα το αγαπημένο μου μεταφορικό μέσο είναι το διαστημόπλοιο!

(Κι  ήμουν διατεθειμένη σε περίπτωση που με ρωτούσε, αν έχω ταξιδέψει με διαστημόπλοιο, να του πω ότι έχω πάει μέχρι το φεγγάρι μια φορά...στον ύπνο μου!
Φαντάστηκα πως θα του άρεσε. Ίσως και να γελούσε...
Αλλά για ακόμη μια φορά ο μικρός με τα λόγια του με άφησε άφωνη!)

(ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ): Ααα, εγώ προτιμώ χίλιες φορές το αεροπλάνο! Με  διαστημόπλοιο ταξιδεύω κάθε βράδυ στον ύπνο μου.
(ΕΓΩ): (Άκουσα καλά;!)Μετά από παύση - μερικών δευτερολέπτων θέλω να πιστεύω και όχι λεπτών- τον ρωτώ:
 Ώστε, έχεις ταξιδέψει με διαστημόπλοιο! Και πού έχεις πάει;
(ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ): Όχι πάντως στους γνωστούς πλανήτες...Σε άλλους, άγνωστους, που δεν έχουν όνομα. Και  μόλις φτάνω σε έναν από αυτούς,  βγαίνω έξω από το διαστημόπλοιο και πετώ τριγύρω.
(ΕΓΩ):  Σαν τους σούπερ ήρωες;
(ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ): Ναιαί! Μπορώ να πετάω και να κάνω ότι θέλω.
Είμαι δυνατός κι ευτυχισμένος. Πολύ ευτυχισμένος!
      
       Ώστε ο μικρός ήταν ευτυχισμένος στα όνειρά του και όχι αγχωμένος ή φοβισμένος! Και ήταν όχι απλά ευτυχισμένος, αλλά πολύ ευτυχισμένος! Κι έγινα
κι εγώ ευτυχισμένη, γιατί με έκανε να καταλάβω...
       Στα όνειρά μας νιώθουμε όλα τα συναισθήματα και όχι μόνο αρνητικά όπως το άγχος! Οι ειδικοί βέβαια ισχυρίζονται ότι νιώθουμε κυρίως άγχος και φόβο, αλλά μπορούμε επίσης να νιώσουμε και χαρά και ευτυχία κι όλων των ειδών τις θετικές συγκινήσεις!
      Αν εκπαιδευόμασταν λοιπόν στο να προσπαθούμε να ονειρευόμαστε όσα θα θέλαμε να ζήσουμε και θα μας έκαναν ευτυχισμένους αλλά δε μάς επιτρέπονται;
Δε θα ζούσαμε έτσι και περισσότερο και ευτυχισμένοι;
      Επόμενος συλλογισμός που διαμορφώνεται με βάση τα παραπάνω:
    '' Τα όμορφα όνειρα μάς κάνουν ευτυχισμένους ''.
     Κι αν τον συνδυάσουμε με τον προηγούμενο συλλογισμό '' ότι τα όνειρα μάς κάνουν να ζούμε  περισσότερο'' ,τότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι:
    '' Τα όμορφα όνειρα μάς βοηθούν να ζούμε περισσότερο
        ευτυχισμένοι ''.
     Θέλοντας να το συνδυάσω και με το μυστικό της μακροζωίας που νομίζω πως ανακάλυψα, προκύπτει ότι :
    '' Τα όμορφα όνειρα είναι ο τόπος που κρύβεται   
       το μυστικό της ευτυχισμένης μακροζωίας ''.
Κείμενο: Ελένη Μακρή

1 σχόλια:

Ανώνυμος

Αρκετά ενδιαφέρον συλλογισμοί!
Πολύ έξυπνος ο πιτσιρίκος και ΜΑΚΑΡΙ να ονειρευόμασταν αυτό που πραγματικά μας κάνει χαρούμενους...ποιος ξέρει ίσως να έχετε δίκιο !Αυτό είναι το μυστικό της μακροζωίας μαζί όμως με ένα ακόμη πιο σημαντικό πράγμα...τον ΕΡΩΤΑ ή γενικότερα την αγάπη, που καταφέρνοντας να "κατακτήσουμε" όσο περισσότερη γίνεται , τότε θα είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι και έτσι κι αλλιώς η ουσία της ζωής είναι κάπου αλλού κρυμμένη και είναι λίγοί εκείνοι που την ανακαλύπτουν πριν να είναι αργά!

Από : Μαρία

Δημοσίευση σχολίου