"Ο freestyler μέσα μου"

                                                           
Σαρακοστή
Με κάνει να πεινάω όλο και πιο πολύ
και θα καταβροχθίσω ότι στο δρόμο μου βρεθεί.
Νηστεία
Με ή χωρίς αιτία
να βάζω το στομαχάκι μου σε αυτήν τη διαδικασία;
Μ.Εβδομάδα
Θέλω μια ζεστή παστιτσάδα
μμμμμμμ γειά σου ρε Ελλάδα!
Μ.Παρασκευή
Βρέχει πολύ
και μου ανοίγει η όρεξη.
Ανάσταση
Η μεζεδοκατάσταση
θα κλέψει την παράσταση.
Πάσχα
Άσ' τα!
Πολύ μάσα!
Σοκολατένιο κουνελάκι
Άχ και να είχα ένα κομματάκι
να χαιρόταν το δικό μου το χειλάκι.
Κόκκινα αβγά
Μαζί με τα υπόλοιπα τα φαγητά
πάρε και το νηστίσιμο χαλβά.
Μαγειρίτσα
Γειά σου ρε θείτσα
που έκανες να γεμίσει η κοιλίτσα.
Σουβλιστό αρνί
Εεεεεεε άντε πότε θα ψηθεί
να τραβήξω μια πετσούλα πριν ετοιμαστεί;
Ποιός νικάει
Πάσχα με τραγούδια Σαντικάι
πολύ μετράει
γιατί τα σπάει!!
Γιόου...

Mela Mela Gargamella!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου