Fortune Ticket


Πρόσφατα παρατήρησα αυτό που γράφουν τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών στο πίσω μέρος τους: "Η παραχώρηση και η αποδοχή επικυρωμένου εισιτηρίου, καθώς και η προτροπή παραχώρησης απαγορεύεται και τιμωρείται από το νόμο (ΠΚ ΑΡΘ.186.2 & 392)"...
θα ήθελα λοιπόν να παρακαλέσω τους κυρίους του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μιας και αυτό δεν πιάνει να αλλάξουν την πίσω όψη σκεφτόμενοι λίγο πιο ανθρώπινα και πιο ρομαντικά

1.Γράψτε ερωτικά στιχάκια όπως :


Έγραψα στα σύννεφα σ’ αγαπώ και τα πηρέ ο αέρας …έγραψα στην άμμο σ’ αγαπώ και το σβήσε η θάλασσα …έγραψα στην καρδιά μου σ’ αγαπώ και δεν θα το σβήσει κανείς !


Όταν πεθάνω θέλω να γίνω αστέρι να φωτίζω τις νύχτες σου και όταν πέσω θέλω να γίνω η καλύτερη ευχή σου !


Έτσι θα μπορούμε να ερωτευόμαστε και να το δείχνουμε στη διαδρομή, ανταλλάσοντας τα εισιτήριά μας.


2. Γράψτε λόγια για το χαρακτήρα και τα μελλούμενα όπως στα Fortune cookies :

There is a true and sincere friendship between you and your friends.
You find beauty in ordinary things, do not lose this ability.
Ideas are like children; there are none so wonderful as your own.
It takes more than good memory to have good memories.
Έτσι θα ανυπομονούμε να πάρουμε το επόμενό μας εισιτήριο.


3. Γράψτε λίγα λόγια για τα ζώδια μας. Θα μπορούσαμε να τα ανταλλάσουμε μεταξύ μας και να μαθαίνουμε και το ζώδιο μας και το ζώδιο του διπλανού μας.
 -Μήπως έχεις τον τοξότη έχω ζυγό και δεν μου αρέσει καθόλου
-Όχι διδύμους έχω, το ζώδιο της πεθεράς μου. Άστα να πάνε.

Απόδοση Κειμένου: Δημοσθένης Πατρινός

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου