Φιλοσοφίες Λουλουδιών!



«Καλά, και τι σου λένε τα φυτά σου;» με ρώτησε με δυσπιστία!

Πορτοκαλιά: Επειδή κοντεύουν να σπάσουν τα κλαδιά μου από το βάρος, κόψε τα πορτοκάλια μου και στύψε ένα χυμό να πιείς! Καιρός να αρχίσεις υγιεινή διατροφή…
Αμυγδαλιά: Πάλι βιάστηκα να ανθίσω! Αλλά τουλάχιστον ζω όπως θέλω εγώ! Ζήσε ένα λάθος , αρκεί να το ήθελες πολύ!
Κερασιά: Πιστεύουμε στο ζευγάρωμα, είμαστε δύο καρδιές σε μια αλλά κρατάμε και την μοναδικότητα μας! Μην φοβάσαι την ένωση με κάποιον άλλον χωρίς να χάνεις την προσωπικότητα σου!
Συκιά: Καλύτερα να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα! Μην αφήνεις φήμες γύρω από το όνομα σου!
Αμπέλι: Μουστοκούλουρα, μουσταλευριά, κρασί, σταφύλια … μικρός στο μάτι αλλά… μπορεί ένας μικρός καρπός να έχει πολλές εκφάνσεις! Βρες όλα τα ταλέντα σου και πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις!
Τριανταφυλλιά: Η ομορφιά μου, βρίσκεται προστατευμένη με αγκάθια, δεν μπορούν όλοι να τα προσπεράσουν ή δεν το αντέχουν… Αντέχεις;
Μαργαρίτες: Ωχ, πάλι θα με μαδήσουν για να τους πω αν τους αγαπάει… αν σε αγαπάει, κούκλα μου, το ξέρεις μέσα σου… μην πιστεύεις σε μελλοντολόγους!


Κείμενο: Ελένη Μητροπούλου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου