ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΨΥΧΟΓΡΑΦΗΜΑ



Περιγραφή: ένα καβούρι.
Απ’εξω τανκς και από μέσα ''φίλινκ τάνκ''

Ψυχολογικά: Η άρνηση του ανθρώπου να αφήσει το μητρικό θύλακα τον οποίο
κουβαλά μαζί του σαν καβούκι σε όλη του την ζωή και η σκέψη
αν πρέπει να το αφήνει τουλάχιστον το βράδυ τον κάνει κυκλοθυμικό.
Γι αυτό και τους καρκίνους τους λένε παιδιά της νύχτας
Ψυχαναλυτικά: Το σύνδρομο Δρ.Τζέκιλ Μ. Χάiλ
Η σκοτεινή πλευρά της σελήνης που στοίχειωνε τον Φρόιντ αφού
ποτέ του δεν την είδε και η πρόκληση κάθε ψυχαναλυτή.

Ταοιστικά: το γίν και το γιάν

Ο καρκίνος ανάμεσα στον δίδυμο και τον λέων έχει πάρει την αμφιθυμία του πρώτου και την αλαζονεία του δεύτερου αλλά και την εργασιομανία και πρακτικότητα του απέναντι του Αιγόκερου, έτσι πετυχαίνει αυτά που οι άλλοι ονειρεύονται.
Δώρο άδωρον γιατί δεν είναι αυτά που θέλει ο ίδιος. Αυτό που θέλει είναι αγάπη και οικογένεια, δηλ. ένα ασφαλές κέλυφος που να θυμίζει μήτρα. Πράγμα που δεν του κάθετε ποτέ γι αυτό και μιλάμε για την
κατάρα του καρκίνου
Ο καρκίνος είναι ο Ορφέας των ζωδίων που έχει την ίδια τραγική κατάληξη.
Καταδικασμένος να κατακτήσει τον κόσμο ενώ το μόνο που θέλει είναι σπίτι και αγάπη, βλέπε Μ. Αλέξανδρος <αρνήθηκε να δει την μάνα του που τον έστειλε να κατακτήσει τον κόσμο> , Ιούλιος Καίσαρας και εσύ τέκνο βρούτε; < ο Βρούτος ήτανε γιός του>, Τζάκυ Κένεντυ, πριγκίπισσα Νταιάνα και φυσικά η καθ ημάς Αλίκη Βουγιουκλάκη η οποία έγινε ΣΤΑΡ προκειμένου να κάνει οικογένεια. Όνειρο που δεν το συμμεριζόταν ο ζωηρός Παπαμιχαήλ και κυρίως όταν κοίταγε τον γιό τους που ήτανε η τρανή απόδειξη ότι η τέχνη δεν
Κληρονομείται, γι αυτό και τον αποκλήρωσε. Η Αλίκη μάλιστα γνωρίζοντας την κατάρα των καρκίνων για διαλυμένη οικογένεια έπαιξε τον μοναδικό της τραγικό ρόλο την Αντιγόνη.
Το ίδιο έκανε και η Μέριλ Στριπ που σάρωσε τα οσκαρ παίζοντας κυρίως οικογενειακούς ρόλους στους οποίους έγραψε και τους διαλόγους
<Κράμερ εναντίον Κράμερ, η εκλογή της Σόφι>,και επειδή εδώ έχουμε όσο γιν άλλο τόσο γιαν, πήρε και όσκαρ για την Σιδηρά κυρία.
Με την οικογένεια έκανε καριέρα και ο γλυκούλης Μπίλ Κόσμπυ
< ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο στον πλανήτη που επιτρέπει στα παιδιά του να γυρνάνε σπίτι μετά τις 12>.
Στη συγγραφή μόνο ο Πιραντέλο κατάφερε να κάνει τα οικογενειακά του δράματα τέχνη, ενώ ο ΄Τζώρτζ Όργουελ ,ωθούμενος από την ισχυρή αίσθηση δικαιοσύνης που έχουν οι καρκίνοι έκανε την δική του οικογένεια στην φάρμα των ζώων, όλοι οι άνθρωποι είναι εχθροί όλα τα ζώα σύντροφοι.



Στη ζωγραφική έχουμε μόνο Φλαμανδούς καρκίνους, ο Ρούμπενς λάτρευε να ζωγραφίζει την γυναίκα του ενώ ο Ρέμπραντ ζωγράφιζε κατά παραγγελία του γιού του ο οποίος και τον συντηρούσε και όταν αυτός πέθανε πρόωρα ο Ρέμπραντ τον ακολούθησε τον ίδιο χρόνο.
Δυστυχώς η τέχνη για τους πολυτάλαντους καρκίνους είναι μόνο ένα παράθυρο στο οποίο βλέπουν το σπίτι των ονείρων τους
Ο κινέζος ζωγραφοκαλόγερος Σιτάο ζωγράφισε ένα τοπίο,
Πήδηξε μέσα του και κανείς δεν τον ξανάδε.

Η ΖAZ αν και Ταύρος χάρις στον ωροσκόπο της < άλλωστε σε αυτόν οφείλουμε ότι καλλιτεχνικό κάνουμε> με το τραγούδι της je veux έγραψε τον εθνικό ύμνο των καρκίνων, αγάπη, φιλία, ελευθερία.
Αυτά είναι και τα πιστεύω του Νέλσον Μαντέλα που ελευθέρωσε την Ν.Αφρική..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου