Συνέντευξη....




25 χρονών τραγουδοποιός, τραγουδίστρια

Τι ονειρευόσουν για τον εαυτό σου όταν ήσουν παιδί;

 Από μικρή το μόνο που ήθελα ήταν να έχω ένα μόνιμο σύντροφο, τύπου αγόρι και αργότερα σύζυγο και τα βράδια πριν κοιμηθούμε να του τραγουδώ δικά μου τραγούδια.

 Σε ικανοποιεί η εικόνα σου σήμερα;

 Για κάποιο λόγο τα αγόρια μου πάντα με χώριζαν πολύ γρήγορα και με σαχλές δικαιολογίες. Γι' αυτό κι εγώ έγραψα από ένα τραγούδι για τον καθένα τους και το τραγουδούσα μόνη μου τις νύχτες. Επειδή αυτά τα τραγούδια ήταν  πολλά, έβγαλα δίσκο και τώρα πια χάρη σ' αυτούς που με χώρισαν είμαι γνωστή. Οπότε μπορώ να πω ότι ναι με ικανοποιεί η εικόνα μου, αν και διαφορετική από αυτήν που ονειρευόμουν. 

Τα όνειρά σου για το μέλλον; 

Να βρω επιτέλους αυτόν που θα του τραγουδάω τις νύχτες για να σταματήσω να αφιερώνω στις συναυλίες μου τραγούδια στους πρώην γκόμενούς μου. 

Γεωργία Χαϊκάλη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου