Περιγραφή: Ένα κριάρι, τίποτα άλλο.
Το πρώτο ζώδιο της Άνοιξης για αυτό και δεν του αρέσει ποτέ να είναι δεύτερο.
Ψυχολογικά είναι το ζώδιο που καθηλώθηκε στο εγωκεντρικό στάδιο της εξέλιξης και αρνείται να προχωρήσει στα επόμενα ακυρώνοντας την θεωρία του PIAGET, διατηρώντας όμως την φρεσκάδα και την ανεμελιά ενός 5χρονου παιδιού.
Ψυχαναλυτικά; Είναι ένα κριάρι νάρκισσος που του αρέσει να τσακώνεται και μετά να σκαρφαλώνει στα ψηλότερα μέρη για να δείξει ποιος είναι ο νικητής.
Αν χάσει επιστρατεύει τον μηχανισμό της εκλογίκευσης η της απώθησης και ανεβαίνει πάλι στα βράχια, ενώ τον μηχανισμό της ταύτισης με το επιτιθέμενο δεν τον ξέρει και ούτε σκοπεύει να τον μάθει. Πάντως διαθέτει και χιούμορ. Αγαπημένη του λειτουργία το Υπερεγώ, το οποίο και το ωθεί σε μια δική του γραμματική των ρημάτων
Εγώ είμαι, εσύ αρέσω, αυτός μ΄ αγαπά.
Το εγώ του για να τραφεί τον ωθεί στην Τέχνη όπου και διαπρέπει (δεν έχουνε βρεθεί κριοί υπάλληλοι), κυρίως στις παραστατικές τέχνες όπου δεν απαιτείται και πολύ σκέψη μιας και δεν είναι της υπομονής.
Ψυχολογικά είναι το ζώδιο που καθηλώθηκε στο εγωκεντρικό στάδιο της εξέλιξης και αρνείται να προχωρήσει στα επόμενα ακυρώνοντας την θεωρία του PIAGET, διατηρώντας όμως την φρεσκάδα και την ανεμελιά ενός 5χρονου παιδιού.
Ψυχαναλυτικά; Είναι ένα κριάρι νάρκισσος που του αρέσει να τσακώνεται και μετά να σκαρφαλώνει στα ψηλότερα μέρη για να δείξει ποιος είναι ο νικητής.
Αν χάσει επιστρατεύει τον μηχανισμό της εκλογίκευσης η της απώθησης και ανεβαίνει πάλι στα βράχια, ενώ τον μηχανισμό της ταύτισης με το επιτιθέμενο δεν τον ξέρει και ούτε σκοπεύει να τον μάθει. Πάντως διαθέτει και χιούμορ. Αγαπημένη του λειτουργία το Υπερεγώ, το οποίο και το ωθεί σε μια δική του γραμματική των ρημάτων
Εγώ είμαι, εσύ αρέσω, αυτός μ΄ αγαπά.
Το εγώ του για να τραφεί τον ωθεί στην Τέχνη όπου και διαπρέπει (δεν έχουνε βρεθεί κριοί υπάλληλοι), κυρίως στις παραστατικές τέχνες όπου δεν απαιτείται και πολύ σκέψη μιας και δεν είναι της υπομονής.
Ειδικότερα ο Μπέκετ σαν συγγραφέας θεάτρου έγραψε παύσεις όπως ομολόγησε ενώ ο Βαν Γκόγκ το μόνο που κατάφερε ήταν να χάσει το αυτί του.
Ο Κριός είναι καταπληκτικός ηθοποιός με έμφαση στο πρόσωπο το οποίο είναι και το μόνο που απόμεινε από τον Μάρλον Μπράντο, μόνο που για να του πάρεις γκροπλάν θα πρέπει να νοικιάσεις ίσως και ελικόπτερο,όπως του Λ.Ντι Κάπριο στον Τιτανικό ο οποίος ήθελε την πρύμη για να είναι πρώτος.
Λέγεται ότι ο Μάρλον Μπράντο πήρε λόγω ζωδίου τον ρόλο του Κοβάλσκι στο λεωφορείο ο πόθος όπου όμως και διέπρεψε μιας και κανείς άλλος από τότε δεν τόλμησε να τον ξαναπαίξει (πλην του Τζώρτζογλου).
Ο Κριός είναι καταπληκτικός ηθοποιός με έμφαση στο πρόσωπο το οποίο είναι και το μόνο που απόμεινε από τον Μάρλον Μπράντο, μόνο που για να του πάρεις γκροπλάν θα πρέπει να νοικιάσεις ίσως και ελικόπτερο,όπως του Λ.Ντι Κάπριο στον Τιτανικό ο οποίος ήθελε την πρύμη για να είναι πρώτος.
Λέγεται ότι ο Μάρλον Μπράντο πήρε λόγω ζωδίου τον ρόλο του Κοβάλσκι στο λεωφορείο ο πόθος όπου όμως και διέπρεψε μιας και κανείς άλλος από τότε δεν τόλμησε να τον ξαναπαίξει (πλην του Τζώρτζογλου).
Αναλυτικότερα:
Ο ανταγωνιστικός και ισχυρογνώμων χαρακτήρας του Κριού ενέπνευσε την δραματουργία από τον Πενθέα «ο Κριός δεν το χει σε τίποτα να βάλει φούστα για να σας πείσει» και τον Κρέοντα μέχρι τον Τσέχωφ σαν Δρ. Α λέκτωρ
Οι τάσεις αυτοπροβολής και αφηρημάδας του τον κάνουν ιδανικό Μαλβόλιο με μία μπλε και μία κίτρινη κάλτσα, Αρχοντοχωριάτη η Δον Κιχώτη να ρίχνει γκόμενες καταστρέφοντας ανεμόμυλους.
Στην τραγωδία αν το τολμήσετε θα χάσετε τα λεφτά σας μιας και ο Κριός είναι αλέγκρο τύπος.
Ίσως το μυαλό σας να πάει στον εγωιστή γίγαντα του Όσκαρ Ουαιλντ αλλά εδώ θα πρέπει να ξεκρίνουμε ότι η εγωπάθεια του Κριού δεν έχει σχέση με τον εγωισμό και την τσιγκουνιά της καθημερινότητας, ο Κριός είναι μεγαλόψυχος και μπορεί να σας χαρίσει ότι του ανήκει προκειμένου να σας κατακτήσει, μπορεί να σας πάει στα πέρατα της γης για να σας ευχαριστήσει και αν μάλιστα σας αρέσει να χαθείτε και λίγο βγείτε απ το γκρουπ και αφήστε τον να σας οδηγήσει. Αν δείτε στην Σαχάρα απελπισμένους τουρίστες Κριός τους οδηγεί.
Ο Χίτλερ προσπάθησε να προσφέρει στην Εύα Μπράουν όλο τον κόσμο πριν περιοριστεί σε ένα στεφάνι και μία σφαίρα.
Επί τι ευκαιρία μη τον πιέζετε για γάμο.
Τα μόνα ζώδια που τα πάνε καλά μαζί του είναι ο φιλόδοξος υδροχόος όπως η Μπράουν ή τα υπομονετικά και σπάταλα ψάρια που σε συνδυασμό με την αγάπη του Κριού για προβολή και ταξίδια δημιούργησαν την κρίση που ζούμε.
Ο ανταγωνιστικός και ισχυρογνώμων χαρακτήρας του Κριού ενέπνευσε την δραματουργία από τον Πενθέα «ο Κριός δεν το χει σε τίποτα να βάλει φούστα για να σας πείσει» και τον Κρέοντα μέχρι τον Τσέχωφ σαν Δρ. Α λέκτωρ
Οι τάσεις αυτοπροβολής και αφηρημάδας του τον κάνουν ιδανικό Μαλβόλιο με μία μπλε και μία κίτρινη κάλτσα, Αρχοντοχωριάτη η Δον Κιχώτη να ρίχνει γκόμενες καταστρέφοντας ανεμόμυλους.
Στην τραγωδία αν το τολμήσετε θα χάσετε τα λεφτά σας μιας και ο Κριός είναι αλέγκρο τύπος.
Ίσως το μυαλό σας να πάει στον εγωιστή γίγαντα του Όσκαρ Ουαιλντ αλλά εδώ θα πρέπει να ξεκρίνουμε ότι η εγωπάθεια του Κριού δεν έχει σχέση με τον εγωισμό και την τσιγκουνιά της καθημερινότητας, ο Κριός είναι μεγαλόψυχος και μπορεί να σας χαρίσει ότι του ανήκει προκειμένου να σας κατακτήσει, μπορεί να σας πάει στα πέρατα της γης για να σας ευχαριστήσει και αν μάλιστα σας αρέσει να χαθείτε και λίγο βγείτε απ το γκρουπ και αφήστε τον να σας οδηγήσει. Αν δείτε στην Σαχάρα απελπισμένους τουρίστες Κριός τους οδηγεί.
Ο Χίτλερ προσπάθησε να προσφέρει στην Εύα Μπράουν όλο τον κόσμο πριν περιοριστεί σε ένα στεφάνι και μία σφαίρα.
Επί τι ευκαιρία μη τον πιέζετε για γάμο.
Τα μόνα ζώδια που τα πάνε καλά μαζί του είναι ο φιλόδοξος υδροχόος όπως η Μπράουν ή τα υπομονετικά και σπάταλα ψάρια που σε συνδυασμό με την αγάπη του Κριού για προβολή και ταξίδια δημιούργησαν την κρίση που ζούμε.
Κείμενο: Αιγόκερως
Εικόνα: http://sevenart.gr/bio.php?id=3135
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου