Φίλες μουυυυυ!!!!!!!


«Τα κορίτσια ξενυχτάνε μόνα ή δυο δυο … Οοοο έτσι κάνω κι εγώ!» πες τα Αλέξια!!( αλήθεια που είναι αυτή η ψυχή?) «Θες να γίνουμε φίλες;» ένα «ΝΑΙ» αρκούσε και δυο κορίτσια γίνονταν B.F.F.E.(Best Friend For Ever)!
Άντρες: « Οι γυναίκες δεν ξέρουν τι θα πει πραγματική φιλία»
 Μια μικρή ανταγωνιστικότητα και σύγκριση από το βρακί μέχρι τον άντρα , υπάρχει εδώ που τα λέμε. Αλλά εκτός από τις «τοξικές» φίλες ( οι φίλες που μας γεμίζουν τοξίνες με οποιοδήποτε τρόπο), υπάρχουν και οι ΦΙΛΕΣ! ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!
Ναι , η αλήθεια είναι , ότι με τις φίλες μιλάμε για τα πάντα!
Ξέρουν ακόμα κι αυτό που εσύ ,άντρα(κλητική προσφώνηση), δεν θυμάσαι καν ότι το είπες ή το έκανες. Ξέρουν ,για παράδειγμα,  ότι σε ανύποπτο χρόνο ακούμπησες ,με την εξωτερική πλευρά της δεξιάς παλάμης σου, το γόνατο μου στην προσπάθεια σου να μου ανοίξεις την πόρτα του αυτοκινήτου σου που είχε σκαλώσει και μένα αυτό με έκανε να νιώσω κάπως και η φίλη μου έπρεπε οπωσδήποτε να ξέρει αυτή την πολύ σημαντική λεπτομέρεια του ραντεβού μας και τα συναισθήματα μου γι αυτό και φυσικά απάντησε αμέσως στο τηλέφωνο στις 2:00 τη νύχτα για να το ακούσει. Και ,φυσικά, το αναλύσαμε μέχρι τις 4.00 το πρωί που αποφασίσαμε ότι πρέπει να κοιμηθούμε , αφού πρώτα υποσχέθηκε η μια στην άλλη ότι από αύριο ξεκινάμε επιτέλους διατροφή και γυμναστήριο! Ναι, εντάξει , ξέρω σκέφτεσαι ότι είμαστε χαζές που το κάνουμε αυτό , αλλά εμείς περνάμε τέλεια… είμαστε εκεί η μια για την άλλη σε όλα… και ΓΕΛΑΜΕ ΠΟΛΥ!
« Πω, πω ρε δάκρυσα!» μου λέει ο κολλητός μου , μόλις του τα λέω! «Φαντάζομαι ότι το πιο extreme για σας είναι να φάτε ένα ολόκληρο οικογενειακό παγωτό μόλις σας αφήσει ο γκόμενος».
Πρώτον, δεν τρώμε μόνο όταν μας αφήνει ο γκόμενος (τουλάχιστον η δική μου παρέα) και δεν τρώμε μόνο ένα οικογενειακό παγωτό! Δεύτερον , η αλήθεια είναι ότι δεν κατουράμε στις εισόδους των πολυκατοικιών ή δεν  βάζουμε φωτιές σε κάδους για να νιώσουμε extreme… Η αλήθεια είναι ότι οι φίλες δεν αποκαλύπτουν ποτέ τα extreme που κάνουν… γιατί φυσικά εμείς ποτέ δεν θα μπαίναμε σε ένα αμάξι χωρίς να ξέρουμε που θα πάμε καταλήγοντας σε ένα παρακμιακό καραόκε μπαρ, δεν θα ξενυχτούσαμε και θα πηγαίναμε κατευθείαν στην δουλειά, δεν θα παίζαμε ποδοσφαιράκι μέσα στην νύχτα σε κλειστό λούνα παρκ, ποτέ δεν θα κάναμε διάλογο με ρεψίματα, ποτέ δεν θα κάναμε παρακολουθήσεις φορώντας γυαλιά ηλίου μέσα στη νύχτα, δεν θα πηγαίναμε για βρώμικο στην Μιχαλακοπούλου τα ξημερώματα, δεν θα πηγαίναμε στην Άννα Βίσση με τη φόρμα απλά επειδή περνούσαμε απέξω, δεν θα κοιμόμασταν σε μια παραλία χωρίς sleeping bag, δεν θα κάναμε τρικάβαλο,  δεν…. Εντάξει , το παραδέχομαι, είμαστε πολύ ξενέρωτες! (ειρωνικός τόνος και ελαφρύ βηχαλάκι συνοδευόμενο με μια κίνηση του δεξιού χεριού, τύπου πνίγομαι αλλά τα καταφέρνω και χωρίς νερό)
Φίλες μου! Σας αγαπώ! Χιχιχι!!

Ελένη Μητροπούλου


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου