Περιγραφή: Μάσα ξάπλα ντεμπελίκη είμαστε το αραλίκη
Κατανάλωση τροφών, εραστών και επιταγών
Η καλύτερη και δυνατότερη είναι η ομάδα των Ταυρών
Ψυχολογικά:
Η αποθέωση του εγωκεντρισμού και των αισθησιακών απολαύσεων της πρώιμης παιδικής ηλικίας
Αυτός που πέρασε επιτυχώς την παιδική ηλικία και με ωριμότητα
προσπαθεί να ξαναγυρίσει σε αυτήν.
Ψυχαναλυτικά:
Το σύνδρομο του Μινώταυρου που θέλει επτά τεκνά στην καθισιά του λόγω της καθήλωσής του στο στοματικό στάδιο.
Πυρηνικά:
ένα άτομο με ασταθές πυρήνα που αν καταπιεί όλο τον κόσμο θα σταθεροποιηθεί.
Ο Ταύρος λόγω της καλοφαγίας του είναι κοντόχοντρος σαν στερεοφωνικό κόμπακτ< οι τιράντες θα του είναι το πιο πολύτιμο δώρο> και παίζει σαν στερεοφωνικό επειδή συνήθως έχει και καλή φωνή όπως η , Ελλα Φιτζέραλντ, Μπιγκ Κρόσμπι , Μπάρμπαρα Στρέιζαντ, Σίρλεϊ Μακ Λέιν, και αρμονία Μάργκο Φοντέιν,
Όλοι οι άνθρωποι πατάμε στις λάσπες αλλά μερικοί κοιτάνε τα άστρα είπε ο Οσκαρ Ουάίλντ και αυτός είναι ο ταύρος, ο Φρεντ Αστέρ στην προσπάθειά του να ξεφύγει απ τις λάσπες έγινε αυτό πού έγινε.
Δυστυχώς ο ταύρος κοιτάει μόνο τα άστρα γιατί για να πάει σε αυτά σκέπτεται το κόστος. Μόνο η αγάπη μπορεί να τον ξεμυαλίσει.
Είναι έμμεσος τύπος όταν κοιτάει αλλού <τα άστρα> εσάς βλέπει όταν δεν σας μιλάει σας θέλει όταν δεν σας τηλεφωνάει σας θέλει πάρα πολύ η τρώει.
Κατανάλωση τροφών, εραστών και επιταγών
Η καλύτερη και δυνατότερη είναι η ομάδα των Ταυρών
Ψυχολογικά:
Η αποθέωση του εγωκεντρισμού και των αισθησιακών απολαύσεων της πρώιμης παιδικής ηλικίας
Αυτός που πέρασε επιτυχώς την παιδική ηλικία και με ωριμότητα
προσπαθεί να ξαναγυρίσει σε αυτήν.
Ψυχαναλυτικά:
Το σύνδρομο του Μινώταυρου που θέλει επτά τεκνά στην καθισιά του λόγω της καθήλωσής του στο στοματικό στάδιο.
Πυρηνικά:
ένα άτομο με ασταθές πυρήνα που αν καταπιεί όλο τον κόσμο θα σταθεροποιηθεί.
Ο Ταύρος λόγω της καλοφαγίας του είναι κοντόχοντρος σαν στερεοφωνικό κόμπακτ< οι τιράντες θα του είναι το πιο πολύτιμο δώρο> και παίζει σαν στερεοφωνικό επειδή συνήθως έχει και καλή φωνή όπως η , Ελλα Φιτζέραλντ, Μπιγκ Κρόσμπι , Μπάρμπαρα Στρέιζαντ, Σίρλεϊ Μακ Λέιν, και αρμονία Μάργκο Φοντέιν,
Όλοι οι άνθρωποι πατάμε στις λάσπες αλλά μερικοί κοιτάνε τα άστρα είπε ο Οσκαρ Ουάίλντ και αυτός είναι ο ταύρος, ο Φρεντ Αστέρ στην προσπάθειά του να ξεφύγει απ τις λάσπες έγινε αυτό πού έγινε.
Δυστυχώς ο ταύρος κοιτάει μόνο τα άστρα γιατί για να πάει σε αυτά σκέπτεται το κόστος. Μόνο η αγάπη μπορεί να τον ξεμυαλίσει.
Είναι έμμεσος τύπος όταν κοιτάει αλλού <τα άστρα> εσάς βλέπει όταν δεν σας μιλάει σας θέλει όταν δεν σας τηλεφωνάει σας θέλει πάρα πολύ η τρώει.
Ο συμβατικός χαρακτήρας του δεν ευνοεί τις εφήμερες σχέσεις αλλά
και ο παμφάγος τον γάμο, αυτό είναι το παράδοξο του ταύρου
Αν όμως παντρευτεί επιτέλους θα γίνει Πηνελόπη <η Φαίδρα λόγω της αγάπης του για τις νεαρές ηλικίες>.
Στην τέχνη όπως και στον έρωτα αισθάνεται πολύ ανασφαλής αν δεν έχει τακτοποιήσει τα οικονομικά του για αυτό πριν του δώσετε τον ρόλο η τον πάτε
στο κρεβάτι βάλτε του κάτι στο χέρι.
Δεν πρέπει να παίζεται με το φαγητό του ταύρου, ο πατέρας του Έγκελς που αρνήθηκε ένα βράδυ να στείλει χαβιάρι και σαμπάνια στον Μάρξ ο οποίος εκείνη την εποχή προσπαθούσε ανεπιτυχώς να γίνει συγγραφέας μυθιστορημάτων τον θύμωσε με αποτέλεσμα να γράψει το κεφάλαιο για να τον εκδικηθεί.
Επί τι ευκαιρία μπορείτε να ανεβάσετε τον Μάρξ στο σόχο με έναν ταύρο αρκεί εκεί που ο Άγγελος Αντωνόπουλος έκρυβε στα σκηνικά μπουκάλια με νερό να του βάλετε σουβλάκια.
Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που αμφισβητείται η πατρότητα των έργων του Σαίξπηρ.
Δεν είναι δυνατόν ένας ταύρος όπως ήταν ο Σαίξπηρ να γράψει τα παρακάτω λόγια
«Παχαίνουμε όλα τα πλάσματα μόνο και μόνο για να παχύνουμε τον εαυτό μας, και παχαίνουμε τον εαυτό μας για τα σκουλήκια.» η «το βασίλειο μου για ένα άλογο.»
Δεν είναι μια συμφέρουσα ανταλλαγή για έναν ταύρο.
Αν όμως παντρευτεί επιτέλους θα γίνει Πηνελόπη <η Φαίδρα λόγω της αγάπης του για τις νεαρές ηλικίες>.
Στην τέχνη όπως και στον έρωτα αισθάνεται πολύ ανασφαλής αν δεν έχει τακτοποιήσει τα οικονομικά του για αυτό πριν του δώσετε τον ρόλο η τον πάτε
στο κρεβάτι βάλτε του κάτι στο χέρι.
Δεν πρέπει να παίζεται με το φαγητό του ταύρου, ο πατέρας του Έγκελς που αρνήθηκε ένα βράδυ να στείλει χαβιάρι και σαμπάνια στον Μάρξ ο οποίος εκείνη την εποχή προσπαθούσε ανεπιτυχώς να γίνει συγγραφέας μυθιστορημάτων τον θύμωσε με αποτέλεσμα να γράψει το κεφάλαιο για να τον εκδικηθεί.
Επί τι ευκαιρία μπορείτε να ανεβάσετε τον Μάρξ στο σόχο με έναν ταύρο αρκεί εκεί που ο Άγγελος Αντωνόπουλος έκρυβε στα σκηνικά μπουκάλια με νερό να του βάλετε σουβλάκια.
Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που αμφισβητείται η πατρότητα των έργων του Σαίξπηρ.
Δεν είναι δυνατόν ένας ταύρος όπως ήταν ο Σαίξπηρ να γράψει τα παρακάτω λόγια
«Παχαίνουμε όλα τα πλάσματα μόνο και μόνο για να παχύνουμε τον εαυτό μας, και παχαίνουμε τον εαυτό μας για τα σκουλήκια.» η «το βασίλειο μου για ένα άλογο.»
Δεν είναι μια συμφέρουσα ανταλλαγή για έναν ταύρο.
Ίσως ο πρακτικός χαρακτήρας του σας θυμίζει εβραίο και σκεφτείτε
ότι κάνει για Σάιλοκ αλλά ο ταύρος δεν είναι τσιγκούνης το αντίθετο μάλιστα όλα
για την καλοπέραση.
Αυτό τον κάνει ιδανικό Φάλσταφ, κυρ.Τόμπυ, πάντσο ,Βούδα ,Οβελίξ η και μενίρ
Στο σύγχρονο έργο ο Ηρακλής Πουαρό του πάει γάντι γιατί έχει και μια τάση να τους βγάζει όλους ένοχους.
Ενώ λόγω του ότι είναι ζηλιάρης Θάνε τέλειος Αγαμέμνων η Οθέλλος αρκεί να έχετε λεφτά για μπόλικο χρώμα.
Ο Ταύρος αν ήτανε τέχνη θα ήταν μιούζικαλ, τραγούδι γκλαμουριά και οικονόμα ενώ αν ήτανε χώρα θα ήταν η Η.Π.Α. με την δική του γραμματική
Εγώ έχω, εσύ έχεις κάτι δικό μου, αυτός έχει κάτι που θα γίνει δικό μου,
αυτό γιατί δεν είναι δικό μου; πληθυντικός δεν υπάρχει.
Πάντως οι ταύροι έχουν υψηλή αισθητική, μισούν την προχειρότητα, εισήγαγαν την υποκειμενικότητα της τέχνης και δια των εκπροσώπων τους Εμμ.Καντ και Κ. Μάρξ γειώσανε την φιλοσοφία περισσότερο και από τον Καρτέσιο κάνοντας την χρήσιμη στον άνθρωπο και αφήνοντας πολλά από τα σημερινά μας αποφθέγματα όπως
Ότι φάμε ότι πιούμε και ότι……………………………………..
Αν δεν θέλετε όμως να καταλήξετε με τους άστεγους μη διανοηθείτε να ανεβάσετε έργο να κάνετε πάρτη η απογόνους χωρίς Ταύρο γιατί θα ναι αποτυχία. Η αγάπη είναι το μυστικό για να πιάσεις τον ταύρο απ τα κέρατα και να χορέψεις μαζί του την ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ που ανθίζει τα πάντα.
Αυτό τον κάνει ιδανικό Φάλσταφ, κυρ.Τόμπυ, πάντσο ,Βούδα ,Οβελίξ η και μενίρ
Στο σύγχρονο έργο ο Ηρακλής Πουαρό του πάει γάντι γιατί έχει και μια τάση να τους βγάζει όλους ένοχους.
Ενώ λόγω του ότι είναι ζηλιάρης Θάνε τέλειος Αγαμέμνων η Οθέλλος αρκεί να έχετε λεφτά για μπόλικο χρώμα.
Ο Ταύρος αν ήτανε τέχνη θα ήταν μιούζικαλ, τραγούδι γκλαμουριά και οικονόμα ενώ αν ήτανε χώρα θα ήταν η Η.Π.Α. με την δική του γραμματική
Εγώ έχω, εσύ έχεις κάτι δικό μου, αυτός έχει κάτι που θα γίνει δικό μου,
αυτό γιατί δεν είναι δικό μου; πληθυντικός δεν υπάρχει.
Πάντως οι ταύροι έχουν υψηλή αισθητική, μισούν την προχειρότητα, εισήγαγαν την υποκειμενικότητα της τέχνης και δια των εκπροσώπων τους Εμμ.Καντ και Κ. Μάρξ γειώσανε την φιλοσοφία περισσότερο και από τον Καρτέσιο κάνοντας την χρήσιμη στον άνθρωπο και αφήνοντας πολλά από τα σημερινά μας αποφθέγματα όπως
Ότι φάμε ότι πιούμε και ότι……………………………………..
Αν δεν θέλετε όμως να καταλήξετε με τους άστεγους μη διανοηθείτε να ανεβάσετε έργο να κάνετε πάρτη η απογόνους χωρίς Ταύρο γιατί θα ναι αποτυχία. Η αγάπη είναι το μυστικό για να πιάσεις τον ταύρο απ τα κέρατα και να χορέψεις μαζί του την ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ που ανθίζει τα πάντα.
Κείμενο: Αιγόκερως
1 σχόλια:
Σε βρίσκω υπερβολικό!!!!!!!! :P
Δημοσίευση σχολίου